Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Keskustanuoret ja keskustaopiskelijat ovat julkaisseet kannanoton, jossa he vetoavat puoluejohtoon, ettei Timo Soinia hyväksyttäisi ehdokkaaksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.6.2026 klo 15:22, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pienlentokone putosi Kannonkoskella • Kannonkosken ilmailuonnettomuudesta uutta tietoa.
Pienlentokone putosi Kannonkoskella
Kannonkoskella eilen illalla pienlentokone putosi metsään. Lentäjä kuoli onnettomuudessa. Lentopaikka oli epävirallinen, eikä se ollut viranomaisten valvonnassa. Tutkinta on aloitettu onnettomuuspaikalla.
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Kannonkoskella tapahtui ilmaliikenneonnettomuus, jossa pienlentokone syöksyi metsään. Onnettomuustutkintakeskus tutkii tapahtumaa ja koneen avioniikkapurkkia. Lentäjä on menehtynyt sairaalassa.
Kannonkoskella tapahtui torstaina pienkoneonnettomuus harrastelentokentän lähellä. Lentäjä on toimitettu jatkohoitoon, mutta koneessa ei ollut muita matkustajia. Poliisi tiedottaa asiasta lisää perjantaina, mikäli…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Kannonkoski, #Onnettomuus
Kannonkoskella pudonnut Piper Cherokee 180 -lentokone on tunnettu varmatoimisuudestaan, kertoo lentokonemekaanikko Kari Katainen. Hän arvioi, että teknisiä vikoja esiintyy harvoin kyseisessä konetyypissä.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Kannonkoski, #PiperCherokee
Turussa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa lapsi jäi bussin alle suojatiellä. Uhri oli Jara Al-Hillin lapsen luokkakaveri, joka menehtyi heti onnettomuudessa. Bussiyrityksen mukaan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Sisäministeriö ohjeistaa pelastuslaitoksia tiedottamisen uudistuksessa. Uuden järjestelmän myötä viranomaiset saavat enemmän päätäntävaltaa tiedottamiseen. Ensitiedot tulipaloista ja onnettomuuksista annetaan jatkossa vähemmän tarkasti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Pienlentokone putosi metsään Kannonkoskella torstai-iltana. Onnettomuus tapahtui Hilmonkosken harrastelentokentän läheisyydessä, ja koneessa oli vain lentäjä, joka toimitettiin sairaalaan. Onnettomuuden syy on toistaiseksi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Kannonkoski
Frankfurtin lentokentällä tapahtui onnettomuus, jossa Boeing 787 -matkustajakone romahti, kun sen nokan laskuteline petti. Onnettomuudessa useita työntekijöitä loukkaantui ja heitä hoidetaan sairaalassa.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.