Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Yleisradio ja MTV jakavat jalkapallon MM-kisojen lähetysoikeudet. Kisoissa on yhteensä 104 ottelua, jotka esitetään vuoropäivin. MTV näyttää avauspäivän ottelut ja pronssiottelun, kun taas finaali nähdään Yleisradion kanavilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Yleisradio ja MTV jakavat jalkapallon MM-kisojen lähetysoikeudet. Kisoissa on yhteensä 104 ottelua, jotka esitetään vuoropäivin. MTV näyttää avauspäivän ottelut ja pronssiottelun, kun taas finaali nähdään Yleisradion kanavilla.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.6.2026 klo 12:23, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jalkapallon MM-kisat näkyvät Suomessa • Jalkapallon MM-kisojen otteluohjelma julkaistu.
MM-kisat näkyvät Suomessa
Jalkapallon MM-kisat alkavat 11. kesäkuuta. Yleisradio ja MTV näyttävät ottelut. Kisoissa on 104 ottelua, jotka jaetaan tasan. MTV esittää avausottelut ja pronssiottelun, Yle finaalin.
Yleisradio ja MTV jakavat jalkapallon MM-kisojen lähetysoikeudet. Kisoissa on yhteensä 104 ottelua, jotka esitetään vuoropäivin. MTV näyttää avauspäivän ottelut ja pronssiottelun, kun taas finaali nähdään Yleisradion kanavilla.
Jalkapallon MM-kisoissa pelataan yhteensä 104 ottelua. Kisat järjestetään 11. kesäkuuta – 19. heinäkuuta, ja televisioinnista vastaavat Yle ja MTV. Otteluohjelma sisältää useita huipputapahtumia eri kaupungeissa.
Norja voitti Ruotsin miesten maaottelussa 3–1 Oslossa. Ruotsin esitys herätti voimakasta kritiikkiä asiantuntijoilta, jotka pitivät norjalaisia selvästi parempina. MM-kisat alkavat 11. kesäkuuta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
MM-jalkapallon lopputurnauksen ohjelma on julkaistu. Yle ja MTV televisioivat yhteensä 52 ottelua suorana. Otteluiden alkamisajat ovat Suomen aikaa, ja kanavavalinnat voivat muuttua.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Yle, #MTV
Jalkapallon MM-kisat järjestetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa 11. kesäkuuta – 19. heinäkuuta. Turnaukseen osallistuu ennätykselliset 48 joukkuetta, jotka kilpailevat 12 lohkossa. Otteluohjelma…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Fifa julkaisi kaikkien jalkapallon MM-kisojen osallistujamaiden kokoonpanot ja pelinumerot. Julkistus tapahtui vain yhdeksän päivää ennen turnauksen alkua, mikä yllätti muun muassa Englannin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Alle 21-vuotiaiden miesten maaottelussa Suomi voitti Ruotsin 3–1. Ottelu pelattiin Kalmarissa, ja ensimmäinen puoliaika päättyi tasatilanteessa 1–1. Suomi onnistui kääntämään pelin edukseen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kansainvälinen jalkapalloliitto Fifa on päättänyt kieltää omien juomapullojen tuomisen stadioneille tulevissa MM-kilpailuissa. Päätös tuli viime hetkellä, sillä aiemmin pullot olivat sallittuja. Katsojat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.