Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vegasin Brayden McNabb loukkaantui vakavasti NHL:n pudotuspelien toisessa finaaliottelussa. Hän sai kiekon päähänsä ja kaatui jään pintaan, minkä jälkeen hänet vietiin sairaalaan tutkimuksia varten. Carolinan Hurricanes voitti ottelun jatkoajalla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vegasin Brayden McNabb loukkaantui vakavasti NHL:n pudotuspelien toisessa finaaliottelussa. Hän sai kiekon päähänsä ja kaatui jään pintaan, minkä jälkeen hänet vietiin sairaalaan tutkimuksia varten. Carolinan Hurricanes voitti ottelun jatkoajalla.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.6.2026 klo 11:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Brayden McNabb loukkaantui Stanley Cupin finaalissa • Brayden McNabb loukkaantui NHL:n finaalissa • Brayden McNabb loukkaantui NHL:n finaalissa.
Brayden McNabb loukkaantui Stanley Cupin finaalissa
Brayden McNabb loukkaantui pelottavasti Stanley Cupin finaalissa. Hän sai kiekon päähänsä ja kaatui jäälle. McNabb vietiin sairaalaan tutkimuksiin. Carolinan Hurricanes voitti ottelun jatkoajalla. Sebastian Aho syötti voittomaalin.
Vegasin Brayden McNabb loukkaantui vakavasti NHL:n pudotuspelien toisessa finaaliottelussa. Hän sai kiekon päähänsä ja kaatui jään pintaan, minkä jälkeen hänet vietiin sairaalaan tutkimuksia varten. Carolinan Hurricanes voitti ottelun…
Vegas Golden Knightsin puolustaja Brayden McNabb loukkasi kasvonsa NHL:n finaaliottelussa. Hänet vietiin sairaalaan jatkotutkimuksiin loukkaantumisen jälkeen. Ottelu päättyi Carolina Hurricanesin voittoon jatkoajalla.
Vegas Golden Knightsin puolustaja Brayden McNabb loukkaantui toisen finaaliottelun aikana. Hän sai osuman kasvoihinsa Nikolaj Ehlersin laukauksesta ja poistui kentältä. McNabb vietiin sairaalaan jatkotutkimuksiin, ja hänen mahdollinen vakava…
Vegas Golden Knightsin Brayden McNabb loukkaantui toisen finaaliottelun aikana. Hän sai kovan lyöntilaukauksen kasvoihinsa ja poistui kentältä välittömästi. McNabb vietiin sairaalaan jatkotutkimuksiin, ja hänen mahdollinen poissaolonsa olisi iso…
Vegas Golden Knightsin puolustaja Brayden McNabb kuljetettiin sairaalaan kesken NHL-finaalin. Hän sai kiekon kasvoihinsa Carolinan hyökkääjältä Nikolaj Ehlersilta ja poistui pelistä välittömästi. McNabb on tärkeä pelaaja Golden Knightsille,…
Stanley Cupin loppuottelun avausottelussa Vegas Golden Knights voitti Carolina Hurricanesin 5-4. Ottelussa nähtiin useita maaleja, ja Vegas johtaa sarjaa voitoin 1-0. Seuraavat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #StanleyCup, #VegasGoldenKnights
Carolina Hurricanes voitti Las Vegas Golden Knightsin Stanley Cupin loppuottelussa 4–3. Ottelu oli tiukka, ja voitot ovat nyt tasan 1–1. Sebastian Aho…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CarolinaHurricanes, #StanleyCup
Sebastian Aho on saanut kovaa kritiikkiä Stanley Cupin finaalien alla, kun hänen ketjunsa tehottomuus on noussut esiin. Aho on jäänyt pisteittä kahdeksassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #StanleyCup, #CarolinaHurricanes
Carolina Hurricanes on palannut Stanley Cupin finaaleihin ensimmäistä kertaa 20 vuoteen, ja joukkueen menestys on suurelta osin Taylor Hallin ansiota. Hall johtaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CarolinaHurricanes, #StanleyCup
Stanley Cupin finaalit jatkuvat, ja Vegas johtaa sarjaa 1–0. Carolinan ykköshyökkäys, johon kuuluu Sebastian Aho, jäi avauspelissä tehopisteittä. Aho on ollut vaisu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #StanleyCup, #CarolinaHurricanes
Mikko Koivu on saanut uuden työn NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii kehityskonsulttina Euroopassa. Koivu työskentelee Euroopassa pelaavien pelaajien kanssa, joita…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.