Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vapaaottelija Abdul Hussein on solminut sopimuksen UFC:n kanssa ja ottelee Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Hussein ilmoitti asiasta Instagramissa ja on ollut mukana The Ultimate Fighter -sarjassa, joka on tuottanut monia UFC-tähtiä. Huhuja sopimuksesta liikkui jo aiemmin keväällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vapaaottelija Abdul Hussein on solminut sopimuksen UFC:n kanssa ja ottelee Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Hussein ilmoitti asiasta Instagramissa ja on ollut mukana The Ultimate Fighter -sarjassa, joka on tuottanut monia UFC-tähtiä. Huhuja sopimuksesta liikkui jo aiemmin keväällä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.6.2026 klo 09:10, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomalaiselle UFC-sopimus Tampereelta • Suomalaisvapaaottelija teki UFC-sopimuksen • Suomalaisvapaaottelija teki UFC-sopimuksen.
Suomalaiselle UFC-sopimus Tampereelta
Abdul Hussein on saanut UFC-sopimuksen. Hän on vapaaottelija ja ottelee Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Hussein kertoi asiasta Instagramissa. Hän on ollut mukana The Ultimate Fighter -sarjassa, joka on tunnettu UFC-tähtien tuottajana.
Vapaaottelija Abdul Hussein on solminut sopimuksen UFC:n kanssa ja ottelee Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Hussein ilmoitti asiasta Instagramissa ja on ollut mukana The Ultimate Fighter -sarjassa, joka on…
Elias Jolanki on solminut sopimuksen vapaaotteluorganisaatio UFC:n kanssa. Hän debytoi 25. heinäkuuta ottelussa tadžikistanilaista Muin Gafurovia vastaan Abu Dhabissa. Hussein on voittanut 15 ammattilaisottelustaan ja on valittu myös…
Elias Jolanki, suomalainen vapaaottelija, on solminut sopimuksen UFC:n kanssa. Hän debytoi 25. heinäkuuta ottelussa tadžikistanilaista Muin Gafurovia vastaan Abu Dhabissa. Hussein on voittanut 15 ammattilaisottelustaan ja on valittu…
Elias Jolanki on solminut sopimuksen vapaaotteluorganisaatio UFC:n kanssa. Hän debytoi 25. heinäkuuta ottelussa tadžikistanilaista Muin Gafurovia vastaan Abu Dhabissa. Hussein on voittanut 15 ammattilaisottelustaan ja on valittu myös…
Abdul Hussein, suomalainen vapaaottelija, tekee debyyttinsä UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän valmistautuu otteluun, mutta vastustajaa ei ole vielä ilmoitettu. Husseinin UFC-sopimuksesta…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Abdul Hussein on saanut sopimuksen UFC:hen ja valmistautuu debyyttiinsä. Hän ottelisi Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Husseinin osallistuminen The Ultimate Fighter -sarjaan on…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Abdul "Abba" Hussein on lähellä pääsyä UFC:hen ja osallistuu The Ultimate Fighter -sarjaan. Hän on voittanut 15 ottelua ja hävinnyt 2, ja…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Espoolainen ammattivapaaottelija Abdul Hussein on mukana The Ultimate Fighter -sarjassa. Hän on Suomen suurin UFC-toivo ja on tavannut UFC-pomo Dana Whiten. Viiden…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Conor McGregor tekee paluun vapaaotteluun kesällä 2024. UFC:n presidentti Dana White vahvisti, että McGregor kohtaa Max Hollowayn 11. heinäkuuta Las Vegasissa. McGregor…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #UFC
Abdul "Abba" Hussein, suomalaisvapaaottelija, debytoi UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän kohtaa Tadžikistanista kotoisin olevan Muin Gafurovin, jolla on vahva ammattilaisrekordi. Hussein…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.