Nimipäivä:
Sylvi, Sylvia, Silva
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.


Poliisi etsii kadonnutta miestä Jämsässä

Aihesivu: Poliisi etsii kadonnutta miestä Jämsässä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Jämsän Tervasmäestä on kadonnut huonosti liikkuva mies. Poliisi on julkaissut miehen kuvan ja pyytää havaintoja. Mies on noin 185 senttimetriä pitkä ja normaalivartaloinen.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 5.6.2026 klo 07:24
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Jämsän Tervasmäestä on kadonnut huonosti liikkuva mies. Poliisi on julkaissut miehen kuvan ja pyytää havaintoja. Mies on noin 185 senttimetriä pitkä ja normaalivartaloinen.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.6.2026 klo 07:24, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Jämsässä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 5.6.2026 klo 07:24.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Jämsä, #Poliisi, #Kadonnut.

Selkokielinen yhteenveto

Poliisi etsii kadonnutta miestä

Jämsässä on kadonnut mies, joka liikkuu huonosti. Hän on noin 185 senttimetriä pitkä ja normaalivartaloinen. Miehellä on päällään verkkapusero, tummat housut, lippalakki ja puuvillahanskat. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista numeroon 0295 448111.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.
Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti.
Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä.