Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jämsäläinen mies on kadonnut kotoaan Tervasmäestä. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja miehestä, joka on noin 185 senttiä pitkä ja normaalivartaloinen. Mies on pukeutunut verkkapuseroon ja tummiin housuihin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jämsäläinen mies on kadonnut kotoaan Tervasmäestä. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja miehestä, joka on noin 185 senttiä pitkä ja normaalivartaloinen. Mies on pukeutunut verkkapuseroon ja tummiin housuihin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.6.2026 klo 06:55, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kadonnut mies Jämsässä, pyydetään havaintoja.
Kadonnut mies Jämsässä, pyydetään havaintoja
Jämsässä on kadonnut mies. Hän on noin 185 senttiä pitkä ja normaalivartaloinen. Miehellä on päällään verkkapusero ja tummat housut. Hän liikkuu huonosti. Poliisi pyytää havaintoja numeroon 0295448111.
Jämsäläinen mies on kadonnut kotoaan Tervasmäestä. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja miehestä, joka on noin 185 senttiä pitkä ja normaalivartaloinen. Mies on pukeutunut verkkapuseroon ja tummiin housuihin.
Espoossa on kadonnut 9-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Espoonlahdessa. Poliisi uskoo pojan liikkuvan laajemmalla alueella ja mahdollisesti julkisilla kulkuvälineillä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Poliisi etsii 9-vuotiasta poikaa, joka on kadonnut Espoossa. Poika on nähty viimeksi Espoonlahdessa ja saattaa liikkua julkisilla kulkuvälineillä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Jämsän tulipalon tutkinta on päättynyt, eikä syytettä nosteta. Palossa menehtyi kaksi henkilöä, joista yksi oli talon asukas. Tutkinnassa ei löytynyt selkeää syttymissyytä,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jämsä, #Poliisi
Enosta on löydetty menehtynyt henkilö vedestä Kaltimon kanavan läheltä. Pelastuslaitos sai hälytyksen torstai-iltana, ja paikalle hälytettiin useita yksikköjä. Poliisi tutkii tapausta tarkemmin.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Jämsässä viime vuonna tapahtunut tulipalo, jossa kuoli kaksi henkilöä, on jäämässä selvittämättömäksi. Poliisi epäili, että palo olisi sytytetty tahallaan, mutta tutkinta ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jämsä, #Poliisi
Ylitornion hotellirakennuksessa tapahtui tulipalo, jota epäillään tahallisesti sytytetyksi. Poliisi tutkii tapausta alaikäisen henkilön osalta, mutta tarkoituksena ei ilmeisesti ollut polttaa rakennusta. Tutkinta…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.