Nimipäivä:
Jaakko, Jimi, Jaakob, Jaakoppi
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.


91-vuotias Maija juhlii jääkiekkokultaa

Aihesivu: 91-vuotias Maija juhlii jääkiekkokultaa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

91-vuotias Maija osallistui Leijonien MM-kultajuhliin Helsingissä. Hän on innokas jääkiekkofani ja seurasi kaikki ottelut turnauksen aikana. Finaalin ratkaisi Konsta Helenius jatkoajalla, mikä sai Maijan riemuitsemaan kotonaan.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 5.6.2026 klo 06:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

91-vuotias Maija osallistui Leijonien MM-kultajuhliin Helsingissä. Hän on innokas jääkiekkofani ja seurasi kaikki ottelut turnauksen aikana. Finaalin ratkaisi Konsta Helenius jatkoajalla, mikä sai Maijan riemuitsemaan kotonaan.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.6.2026 klo 06:00, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa 91-vuotias Maija juhlii jääkiekkokultaa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 5.6.2026 klo 06:00.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Maija, #Leijonat, #Jääkiekko.

Selkokielinen yhteenveto

Maija, 91, juhlii jääkiekkokultaa

91-vuotias Maija juhlii Leijonien voittoa jääkiekon MM-kisoissa. Hän on suuri jääkiekkofani ja katsoi kaikki ottelut. Finaalissa Konsta Helenius teki voittomaalin jatkoajalla. Maija riemuitsi voitosta kotonaan ja mietti, liittyisikö juhliin.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026

TILANNE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.