Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ilkka Vuojala on julkaissut uuden teoksen, joka herättää kiinnostusta lukijoiden keskuudessa. Teos käsittelee ajankohtaisia aiheita ja tarjoaa uusia näkökulmia. Kirjailija toivoo, että lukijat löytävät teoksestaan inspiraatiota ja ajateltavaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ilkka Vuojala on julkaissut uuden teoksen, joka herättää kiinnostusta lukijoiden keskuudessa. Teos käsittelee ajankohtaisia aiheita ja tarjoaa uusia näkökulmia. Kirjailija toivoo, että lukijat löytävät teoksestaan inspiraatiota ja ajateltavaa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.6.2026 klo 05:00, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilkka Vuojala julkaisee uuden teoksen • Ilkka Vuojala julkaisi pilapiirroksen • Pilapiirros herättää keskustelua ajankohtaisista aiheista.
Ilkka Vuojala julkaisee kirjan
Ilkka Vuojala on julkaissut uuden kirjan. Kirja käsittelee tärkeitä aiheita ja tarjoaa uusia ajatuksia. Kirjailija toivoo, että lukijat nauttivat lukemisesta. Kirja on saatavilla eri myyntikanavissa.
Ilkka Vuojala on julkaissut uuden teoksen, joka herättää kiinnostusta lukijoiden keskuudessa. Teos käsittelee ajankohtaisia aiheita ja tarjoaa uusia näkökulmia. Kirjailija toivoo, että lukijat löytävät teoksestaan inspiraatiota ja ajateltavaa.
Ilkka Vuojalan tuore pilapiirros on nyt nähtävillä. Teos herättää keskustelua ajankohtaisista aiheista ja tarjoaa katsojille uusia näkökulmia. Vuojalan tyyli on saanut paljon huomiota ja arvostusta.
Uusi pilapiirros on saanut aikaan vilkasta keskustelua eri näkökulmista. Taiteilija Ilkka Vuojala käyttää teoksessaan huumoria käsitellessään ajankohtaisia yhteiskunnallisia kysymyksiä. Pilapiirros on herättänyt sekä kiitosta että kritiikkiä katsojilta.
Ranskalaisiranilainen sarjakuvataiteilija Marjane Satrapi on kuollut 56-vuotiaana. Hänet tunnettiin erityisesti Persepolis-sarjakuvastaan, joka käsittelee aikuiseksi kasvamista Iranin islamilaisen vallankumouksen aikana. Satrapin lähipiiri kertoi,…
Kulttuuri
Jyväskylässä avautuu juhlanäyttely LAYERS – Kerroksia, joka esittelee Keski-Suomen muotoilu- ja taideteollisuusyhdistys Materia ry:n 15-vuotista taivalta. Näyttelyssä on mukana 11 taidekäsityöläistä, jotka…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Taide
Keski-Suomen taidetoimikunta on myöntänyt apurahoja yhteensä 140 000 euroa 21 taiteilijalle ja työryhmälle. Hakemuksia saapui yhteensä 128, ja apurahat vaihtelevat 6 500…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Taide
Jack Whiten taidenäyttely on avattu Lontoossa. Tunnettu rockmuusikko ja kuvataiteilija esittelee teoksiaan yleisölle. White itse kaipaa Suomeen pesäpallomatsiin.
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Taide
Hämeen linnassa avautuu Karnevaali-näyttely, joka esittelee villin ilmaisun ja kannanottojen taidetta. Näyttelyssä on teoksia yli kahdeltakymmeneltä taiteilijalta, joista suurin osa on itseoppineita.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Taide
Jyväskylän Lyseon lisärakennus muuttuu taidenäyttelyksi, joka avautuu torstaina. Old School -purkutilataidenäyttelyssä esittelee kymmeniä ammattitaiteilijoita ja satoja osallistujia. Näyttely on avoinna kesän ajan…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Taide
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.