Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tänään uutisissa kolme eduskuntapuoluetta kokoontuu puoluekokouksiin, poliisi tutkii Varissuon välikohtausta ja Yhdysvallat peruu ohjuskaupat Saksalle.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Abdul "Abba" Hussein, suomalaisvapaaottelija, debytoi UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän kohtaa Tadžikistanista kotoisin olevan Muin Gafurovin, jolla on vahva ammattilaisrekordi. Hussein on yksi Suomen tunnetuimmista vapaaottelijoista ja hän on aiemmin osallistunut The Ultimate Fighter -ohjelmaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Abdul "Abba" Hussein, suomalaisvapaaottelija, debytoi UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän kohtaa Tadžikistanista kotoisin olevan Muin Gafurovin, jolla on vahva ammattilaisrekordi. Hussein on yksi Suomen tunnetuimmista vapaaottelijoista ja hän on aiemmin osallistunut The Ultimate Fighter -ohjelmaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 22:50, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomalaisvapaaottelija Abdul Hussein saa UFC-sopimuksen • Abdul Hussein solmi UFC-sopimuksen.
Abdul Hussein saa UFC-sopimuksen
Abdul "Abba" Hussein on suomalaisvapaaottelija. Hän debytoi UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hussein taistelee Muin Gafurovia vastaan. Gafurov on kokenut ottelija, jolla on hyvä rekordi. Hussein on tunnettu vapaaottelija Suomessa.
Abdul "Abba" Hussein, suomalaisvapaaottelija, debytoi UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän kohtaa Tadžikistanista kotoisin olevan Muin Gafurovin, jolla on vahva ammattilaisrekordi. Hussein on yksi Suomen tunnetuimmista vapaaottelijoista ja…
Espoolainen vapaaottelija Abdul Hussein on tehnyt sopimuksen UFC:n kanssa ja ottelee Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Hussein ilmoitti asiasta Instagramissa ja kertoi myös The Ultimate Fighter -sarjan kuvauksista. Sarjan…
Abdul Hussein, suomalainen vapaaottelija, tekee debyyttinsä UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän valmistautuu otteluun, mutta vastustajaa ei ole vielä ilmoitettu. Husseinin UFC-sopimuksesta…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Abdul Hussein on saanut sopimuksen UFC:hen ja valmistautuu debyyttiinsä. Hän ottelisi Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Husseinin osallistuminen The Ultimate Fighter -sarjaan on…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Abdul "Abba" Hussein on lähellä pääsyä UFC:hen ja osallistuu The Ultimate Fighter -sarjaan. Hän on voittanut 15 ottelua ja hävinnyt 2, ja…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Espoolainen ammattivapaaottelija Abdul Hussein on mukana The Ultimate Fighter -sarjassa. Hän on Suomen suurin UFC-toivo ja on tavannut UFC-pomo Dana Whiten. Viiden…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Conor McGregor tekee paluun vapaaotteluun kesällä 2024. UFC:n presidentti Dana White vahvisti, että McGregor kohtaa Max Hollowayn 11. heinäkuuta Las Vegasissa. McGregor…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #UFC
Sani Brännfors esitti vakuuttavan suorituksen Ice Cage 7 -illassa, voittaen Justine Kishin avauserässä. Brännfors käytti taitavasti iskujaan ja kyynärpäitään, mikä johti vastustajan…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.