Nimipäivä:
Toivo
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on joutunut sairaalaan, ja Suomen hallitus on päättänyt pitää itärajan suljettuna. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on…


Ravituloksia Turun ponilähdöistä

Aihesivu: Ravituloksia Turun ponilähdöistä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Turussa järjestettiin ponilähtöjä, joissa kilpaili useita hevosia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Lilyn Kalla ajalla 2,56,8. Toisessa ponilähdössä Gemma Wee oli nopein ajalla 2,17,6.

  • 3 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 4.6.2026 klo 22:02
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Turussa järjestettiin ponilähtöjä, joissa kilpaili useita hevosia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Lilyn Kalla ajalla 2,56,8. Toisessa ponilähdössä Gemma Wee oli nopein ajalla 2,17,6.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 22:02, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Turun ponilähdöistä • Ravitulokset julkaistu Turussa • Ravitulokset Turusta.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 4.6.2026 klo 22:02.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Turku, #Ravit, #Ponilähtö.

Selkokielinen yhteenveto

Ravituloksia Turun ponilähdöistä

Turussa oli ponilähtöjä, joissa hevoset kilpailivat. Ensimmäisessä lähdössä Lilyn Kalla voitti ajalla 2,56,8. Toisessa lähdössä Gemma Wee voitti ajalla 2,17,6. Kilpailussa oli mukana monia hevosia ja kuskeja.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.