Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uudellamaalla opettaja pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi, ja Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoki Crocodilesin juniorit voittivat ensimmäistä kertaa seurahistoriassaan U19-ikäryhmän Suomen mestaruuden. Finaalissa joukkue voitti East City Giantsin selvästi pistein 27-7. Valmentaja Miguel Mäkinen korosti joukkueen ja valmennusryhmän panosta voitossa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoki Crocodilesin juniorit voittivat ensimmäistä kertaa seurahistoriassaan U19-ikäryhmän Suomen mestaruuden. Finaalissa joukkue voitti East City Giantsin selvästi pistein 27-7. Valmentaja Miguel Mäkinen korosti joukkueen ja valmennusryhmän panosta voitossa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 21:13, pääluokka Salibandy.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seinäjoen juniorit voittivat Suomen mestaruuden • Crocodilesin juniorit voittivat mestaruuden.
Seinäjoen juniorit voittavat mestaruuden
Seinäjoki Crocodilesin juniorit voittivat U19-ikäryhmän mestaruuden. Finaalissa he voittivat East City Giantsin 27-7. Tämä on ensimmäinen mestaruus seuran historiassa. Valmentaja Miguel Mäkinen oli ylpeä joukkueestaan ja valmennuksesta.
Seinäjoki Crocodilesin juniorit voittivat ensimmäistä kertaa seurahistoriassaan U19-ikäryhmän Suomen mestaruuden. Finaalissa joukkue voitti East City Giantsin selvästi pistein 27-7. Valmentaja Miguel Mäkinen korosti joukkueen ja valmennusryhmän panosta voitossa.
Seinäjoki Crocodilesin juniorijoukkue voitti ensimmäistä kertaa seurahistoriassaan U19-ikäryhmän Suomen mestaruuden. Finaalissa joukkue voitti East City Giantsin selvästi pistein 27-7. Valmentaja Miguel Mäkinen ilmaisi ylpeytensä joukkueen suorituksesta.
Suomi voitti alle 19-vuotiaiden naisten salibandyn MM-kultaa loppuottelussa Ruotsia vastaan. Ottelu päättyi 4–3, ja voittomaalin teki Jenna Potinoja. Tämä on Suomen kolmas…
Salibandy • jaetut avainsanat: #U19
Suomi voitti Ruotsin 9-5 alle 19-vuotiaiden naisten MM-kisoissa. Voitto nosti Suomen lohkon kärkeen kahden kierroksen jälkeen. Seuraavaksi Suomi kohtaa Puolan päätöskierroksella.
Salibandy • jaetut avainsanat: #U19
Salibandyseura Nibacos on hankkinut kaksinkertaisen maailmanmestarin Peter Kotilaisen. Siirto on herättänyt huomiota ja nostaa seuran profiilia merkittävästi. Kotilainen on tunnettu tehokkaana hyökkääjänä,…
Salibandy
Nokian KrP voitti ensimmäisen salibandyn miesten Suomen mestaruuden, mutta juhlat varjosti suru. Classicin apuvalmentaja Mika Ahonen kuoli vain muutama päivä ennen finaalia,…
Salibandy
Salibandymaailma suri Mika Ahosen kuolemaa, joka tapahtui vain tunteja ennen Nokian KrP:n ja Classicin finaalipeliä. Ahonen sai sairauskohtauksen kesken ottelun ja kuoli…
Salibandy
Nokian KrP voitti Classicin miesten salibandyliigan viidennessä loppuottelussa 5–4. Voitto tuli Luukas Hyvärisen jatkoerämaalilla, ja KrP johtaa finaalisarjaa nyt 3–2. Mestaruus voidaan…
Salibandy
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.