Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on joutunut sairaalaan, ja Suomen hallitus on päättänyt pitää itärajan suljettuna. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Valtteri Bottas on saanut osakseen huhuja hänen asemastaan Formula 1:n Cadillac-tallissa, jossa hän on sijoittunut usein viimeiseksi. Bottas torjui huhut ja totesi, että talli tukee häntä täysin. Hän viittasi huhujen taustalla olevan halun saada klikkauksia ja otsikoita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Valtteri Bottas on saanut osakseen huhuja hänen asemastaan Formula 1:n Cadillac-tallissa, jossa hän on sijoittunut usein viimeiseksi. Bottas torjui huhut ja totesi, että talli tukee häntä täysin. Hän viittasi huhujen taustalla olevan halun saada klikkauksia ja otsikoita.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 20:41, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bottas kommentoi huhuja asemastaan F1:ssä • Bottas kommentoi huhuja asemastaan.
Bottas vastaa huhuihin asemastaan
Valtteri Bottas on saanut huhuja siitä, että hänen asemansa Formula 1:ssä olisi uhattuna. Hän sanoo, että talli tukee häntä täysin. Bottas pitää huhuja vain klikkijournalismin tuotteena. Hän naurahti kuullessaan ensimmäiset huhut.
Valtteri Bottas on saanut osakseen huhuja hänen asemastaan Formula 1:n Cadillac-tallissa, jossa hän on sijoittunut usein viimeiseksi. Bottas torjui huhut ja totesi, että talli tukee häntä täysin. Hän…
Valtteri Bottas on reagoinut huhuihin, jotka koskevat hänen asemaansa Formula 1 -tallissa Cadillacilla. Hän totesi, että huhut ovat vain spekulaatioita, ja että talli tukee häntä täysin. Bottas korosti,…
Cadillacin tallipäällikkö Graeme Lowdon on kiistänyt huhut Valtteri Bottaksen potkuista. Bottas on aloittanut kautensa heikosti, mutta Lowdonin mukaan huhut ovat perättömiä. Hän…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #Cadillac
Valtteri Bottas sijoittui F1-sarjan Kanadan GP:n aika-ajoissa viimeiseksi. Hän jäi lähes kolme sekuntia kärkiajan ajaneesta Mercedeksen Kimi Antonellista. Aika-ajon ensimmäinen osa päättyi…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Formula 1 -kuljettaja Valtteri Bottas on kiistänyt huhut mahdollisista potkuista Cadillacilta. Hän pitää huhuja häpeällisinä ja kertoo, että talli tukee häntä täysin.…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #Formula1
Valtteri Bottas vakuuttaa, että Cadillac tukee häntä täysin, vaikka huhuja hänen mahdollisesta lähtöstään on liikkunut. Bottas kommentoi tilannetta Monacossa ja totesi, että…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #Cadillac
Valtteri Bottaksen tilanne Cadillacilla on herättänyt huolta, ja hänen ajopaikkansa saattaa olla uhattuna. Asiantuntijat arvioivat, että Bottaksen suoritukset eivät ole olleet yhtä…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #Cadillac
F1-kuljettaja Valtteri Bottaksen ympärillä liikkuu huhuja hänen mahdollisista potkuistaan Cadillacin tiimistä. Toimittaja Roberto Chincheron mukaan varakuljettaja Colton Hertan asema on vahvistumassa tallijohdon…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.