Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen, ja Helsingissä etsitään kadonnutta 60-vuotiasta miestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Frankfurtin lentoasemalla useita Lufthansan työntekijöitä loukkaantui, kun lentokone romahti maahan. Koneen etupyörä laskeutui odottamattomasti, mikä johti rungon kaatumiseen. Onnettomuus tapahtui juuri ennen matkustajien nousua koneeseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Frankfurtin lentoasemalla useita Lufthansan työntekijöitä loukkaantui, kun lentokone romahti maahan. Koneen etupyörä laskeutui odottamattomasti, mikä johti rungon kaatumiseen. Onnettomuus tapahtui juuri ennen matkustajien nousua koneeseen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 17:22, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lufthansan lentokone romahti Frankfurtissa.
Lufthansan lentokone romahti Frankfurtissa
Frankfurtin lentoasemalla tapahtui onnettomuus, jossa Lufthansan lentokone romahti maahan. Koneen etupyörä laski yllättäen, ja tämä sai koneen rungon kaatumaan. Loukkaantuneet työntekijät saivat ensiapua. Matkustajat eivät olleet vielä nousseet koneeseen. Lufthansa tutkii tapausta viranomaisten kanssa.
Frankfurtin lentoasemalla useita Lufthansan työntekijöitä loukkaantui, kun lentokone romahti maahan. Koneen etupyörä laskeutui odottamattomasti, mikä johti rungon kaatumiseen. Onnettomuus tapahtui juuri ennen matkustajien nousua koneeseen.
Frankfurtin lentokentällä Saksassa useita Lufthansan työntekijöitä loukkaantui, kun Boeing 787 -lentokoneen laskuteline romahti. Loukkaantuneet saivat ensiapua, ja koneessa oli onnettomuuden aikaan vain…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Frankfurt, #Lufthansa
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on viety sairaalaan vakavan terveydentilan vuoksi. Hänen kerrotaan sairastavan keuhkofibroosia ja olevan jonossa keuhkonsiirtoon. Viime aikoina hänen terveydentilansa on…
Ulkomaat
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump palasi julkisuuteen lehdistötilaisuudessa, jossa hän kritisoi CNN:n toimittajaa Kaitlan Collinsia. Trumpin mukaan Collins on korruptoitunut ja hän syytti…
Ulkomaat
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump vertasi Valkoisen talon eteen rakennettua metallista rakennelmaa Eiffel-torniin. Rakennelma, joka tunnetaan nimellä Koura, on osa UFC-tapahtumaa, joka järjestetään…
Ulkomaat
Euroopan Unioni aikoo myöntää Armenialle 50 miljoonan euron tukipaketin Venäjän painostuksen vuoksi. Komission puheenjohtaja Ursula von der Leyen ilmoitti asiasta tapaamisessaan Armenian…
Ulkomaat
Suomi vaatii yhdessä kymmenen muun Euroopan maan kanssa EU:lta tiukempaa viisumipolitiikkaa venäläisiä kohtaan. Maat ovat lähettäneet asiasta kirjeen EU:n ulkoasioiden korkealle edustajalle…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.