Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän yöllinen ilmaisku Kiovaan on vaatinut ainakin yhdeksän ihmisen hengen. Bev Craig on valittu Suur-Manchesterin uudeksi pormestariksi työväenpuolueen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jämsänkoskella tapahtuneen tulipalon tutkinta on päättynyt. Palossa kuoli kaksi henkilöä, mutta poliisi ei löytänyt todisteita tahallisuudesta. Tutkinta keskittyi aluksi tuhotyöhön ja törkeään kuolemantuottamukseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jämsänkoskella tapahtuneen tulipalon tutkinta on päättynyt. Palossa kuoli kaksi henkilöä, mutta poliisi ei löytänyt todisteita tahallisuudesta. Tutkinta keskittyi aluksi tuhotyöhön ja törkeään kuolemantuottamukseen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 16:50, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi päätti tulipalon tutkinnan Jämsänkoskella.
Poliisi lopetti tulipalon tutkinnan
Jämsänkoskella oli tulipalo, jossa kuoli kaksi ihmistä. Tutkinta alkoi tuhotyön ja kuolemantuottamuksen vuoksi. Poliisi ei kuitenkaan löytänyt todisteita tahallisuudesta. Siksi tutkinta on nyt päätetty.
Jämsänkoskella tapahtuneen tulipalon tutkinta on päättynyt. Palossa kuoli kaksi henkilöä, mutta poliisi ei löytänyt todisteita tahallisuudesta. Tutkinta keskittyi aluksi tuhotyöhön ja törkeään kuolemantuottamukseen.
Ylitornion hotellirakennuksessa tapahtui tulipalo, jota epäillään tahallisesti sytytetyksi. Poliisi tutkii tapausta alaikäisen henkilön osalta, mutta tarkoituksena ei ilmeisesti ollut polttaa rakennusta. Tutkinta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Espoossa on kadonnut 9-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Espoonlahdessa. Poliisi uskoo pojan liikkuvan laajemmalla alueella ja mahdollisesti julkisilla kulkuvälineillä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Salon Märynummella on vangittu keski-ikäinen mies epäiltynä kolmen tulipalon sytyttämisestä kerrostalon kellarissa. Poliisi tutkii tapausta edelleen kuulusteluilla ja teknisellä tutkinnalla. Ensimmäinen palo…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Poliisi
Eduskunta hyväksyi lakimuutoksen, joka tuo mukanaan seuraamuksia koiran rekisteröimättä jättämisestä. Omistajat voivat saada 300 euron ja 5 000 euron väliltä vaihtelevan seuraamusmaksun.…
Kotimaa
Helsingin Laaksossa Mannerheimintiellä syttyi pieni palo kerrostalon asuinhuoneistossa. Pelastuslaitos sai tilanteen hallintaan nostolavan avulla, eikä henkilövahinkoja raportoitu. Pelastustöihin osallistui seitsemän pelastusyksikköä, ensihoito…
Kotimaa
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa. Leikkaus tapahtui vatsakipujen vuoksi, ja se on Suomessa rutiinitoimenpide. Niinistö kertoi toipuvansa hyvin ja kotiutuvansa…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 31.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät ilmassa vaihtelevat maan eteläosien ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisesta runsaaseen ja sisämaassa Etelä-Lappiin asti vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinien siitepölymäärät jäävät mataliksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesti, ja muualla Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan eteläosissa runsaita ja vaihtelevat maan keskiosissa ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti kohtalaisista runsaisiin. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsai§ksi. Maan pohjoisosissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.