Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulun poliisi tutkii teknologiayhtiöön liittyvää petosta, ja Milan Jaffia syytetään törkeästä lapsenraiskauksesta. Samalla SDP:n kannatus laskee, kun Kokoomus…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sastamalassa on tapahtunut liikenneonnettomuus tiellä 12, mikä on johtanut yhden ajokaistan sulkemiseen. Onnettomuus sijaitsee Tyrväänkylän ja Vammalan välisellä alueella. Fintrafficin mukaan tilanne on edelleen kehityksessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sastamalassa on tapahtunut liikenneonnettomuus tiellä 12, mikä on johtanut yhden ajokaistan sulkemiseen. Onnettomuus sijaitsee Tyrväänkylän ja Vammalan välisellä alueella. Fintrafficin mukaan tilanne on edelleen kehityksessä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 17:01, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Onnettomuus sulki tien 12 Sastamalassa • Onnettomuus Kolmostiellä aiheuttaa ruuhkaa.
Onnettomuus sulki tien Sastamalassa
Sastamalassa on tapahtunut onnettomuus tiellä 12. Tämän vuoksi yksi ajokaista on suljettu. Onnettomuus tapahtui Tyrväänkylän ja Vammalan välillä. Tilanne on vielä kesken ja uutista päivitetään.
Sastamalassa on tapahtunut liikenneonnettomuus tiellä 12, mikä on johtanut yhden ajokaistan sulkemiseen. Onnettomuus sijaitsee Tyrväänkylän ja Vammalan välisellä alueella. Fintrafficin mukaan tilanne on edelleen kehityksessä.
Kolmostiellä Tampereen ja Pirkkalan rajalla on tapahtunut liikenneonnettomuus, joka on sulkenut yhden ajokaistan. Fintrafficin mukaan onnettomuus tapahtui aamuyöllä ja liikenne ruuhkautuu Tampereen suuntaan. Pelastuslaitos on hälytetty paikalle.
Turussa Littoistentiellä tapahtui liikenneonnettomuus keskiviikkoiltana. Onnettomuudessa oli osallisena linja-auto, mutta pelastuslaitos ei ole vielä antanut tarkkoja tietoja tapahtumasta tai mahdollisista henkilövahingoista. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Lempäälässä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa auto ajoi ulos tieltä. Onnettomuus aiheutti ruuhkaa molempiin suuntiin, ja Tampereelle menevät kaistat suljettiin. Kuljettaja sai ensihoitoa ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Kolmostie, #Liikenneonnettomuus
Sastamalassa tapahtui liikenneonnettomuus tiellä 11, mikä johti yhden kaistan sulkemiseen. Onnettomuus tapahtui Salmen tienhaaran ja Perämaantien välillä. Tilanne on edelleen kehityksessä ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Sastamala, #Liikenneonnettomuus
Liikenneonnettomuus tapahtui tiellä 65 Tampereella noin kello 16.20. Onnettomuuspaikka sijaitsee Lielahdessa Porintien liittymästä noin 400 metriä Myllypuronkadun suuntaan. Yksi ajokaista on suljettu,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tampere, #Liikenneonnettomuus
Turussa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa lapsi jäi bussin alle suojatiellä. Uhri oli Jara Al-Hillin lapsen luokkakaveri, joka menehtyi heti onnettomuudessa. Bussiyrityksen mukaan…
Liikenne
Sisäministeriö ohjeistaa pelastuslaitoksia tiedottamisen uudistuksessa. Uuden järjestelmän myötä viranomaiset saavat enemmän päätäntävaltaa tiedottamiseen. Ensitiedot tulipaloista ja onnettomuuksista annetaan jatkossa vähemmän tarkasti.
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.