Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen, ja Helsingissä etsitään kadonnutta 60-vuotiasta miestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on joutunut sairaalaan Oslossa. Hänen terveydentilansa on heikentynyt, ja hän odottaa keuhkonsiirtoa. Sairaalakäynnin syytä ei ole kerrottu julkisuuteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on joutunut sairaalaan Oslossa. Hänen terveydentilansa on heikentynyt, ja hän odottaa keuhkonsiirtoa. Sairaalakäynnin syytä ei ole kerrottu julkisuuteen.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 18:13, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kruununprinsessa Mette-Marit sairaalaan • Mette-Marit viedään sairaalaan • Mette-Marit viety sairaalaan terveydentilan heikentyessä.
Mette-Marit meni sairaalaan
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit meni sairaalaan torstaina. Hän odottaa keuhkonsiirtoa, koska hänen sairautensa on pahentunut. Sairaalakäynnin syytä ei kerrota. Mette-Marit on ollut uutisissa myös muiden kohujen vuoksi.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on joutunut sairaalaan Oslossa. Hänen terveydentilansa on heikentynyt, ja hän odottaa keuhkonsiirtoa. Sairaalakäynnin syytä ei ole kerrottu julkisuuteen.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on viety sairaalaan vakavan terveydentilan vuoksi. Hänen kerrotaan sairastavan keuhkofibroosia ja olevan jonossa keuhkonsiirtoon. Viime aikoina hänen terveydentilansa on heikentynyt.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on viety sairaalaan keuhkofibroosin vuoksi. Hänen terveydentilansa on huonontunut viime aikoina, ja hän odottaa keuhkonsiirtoa. Prinsessa oli sairaalassa yhdessä perheensä kanssa.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on viety sairaalaan Oslossa. Hänen terveydentilansa on huonontunut, ja hän sairastaa keuhkofibroosia. Mette-Marit on jonossa keuhkonsiirtoon, ja hänen perheensä oli mukana sairaalassa.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on sairaalassa kroonisen keuhkofibroosin vuoksi. Hänen tilansa on pahentunut, ja hänelle valmistellaan keuhkonsiirtoa. Perhe on ollut hänen kanssaan sairaalassa, ja kruununprinssi Haakon palasi Japanista Norjaan…
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on viety sairaalaan Oslossa. Hänen terveydentilansa on heikentynyt, ja hänellä on diagnosoitu keuhkofibroosi. Kuninkaallinen perhe on palannut Norjaan tukemaan häntä.
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit on viety sairaalaan torstai-iltapäivänä. Hänen tyttärensä Ingrid Alexandra ajoi hänet Skaugumista sairaalaan Oslossa. Perhe on mukana tilanteessa.
Norjan kruununprinssi Haakon keskeytti Japanin-vierailunsa ja palasi kotiin vaimonsa, kruununprinsessa Mette-Maritin, sairasvuoteen äärelle. Mette-Maritin terveydentila on heikentynyt, ja hänelle on ennustettu keuhkonsiirtoleikkausta.…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #MetteMarit, #Norja
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump palasi julkisuuteen lehdistötilaisuudessa, jossa hän kritisoi CNN:n toimittajaa Kaitlan Collinsia. Trumpin mukaan Collins on korruptoitunut ja hän syytti…
Ulkomaat
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump vertasi Valkoisen talon eteen rakennettua metallista rakennelmaa Eiffel-torniin. Rakennelma, joka tunnetaan nimellä Koura, on osa UFC-tapahtumaa, joka järjestetään…
Ulkomaat
Euroopan Unioni aikoo myöntää Armenialle 50 miljoonan euron tukipaketin Venäjän painostuksen vuoksi. Komission puheenjohtaja Ursula von der Leyen ilmoitti asiasta tapaamisessaan Armenian…
Ulkomaat
Suomi vaatii yhdessä kymmenen muun Euroopan maan kanssa EU:lta tiukempaa viisumipolitiikkaa venäläisiä kohtaan. Maat ovat lähettäneet asiasta kirjeen EU:n ulkoasioiden korkealle edustajalle…
Ulkomaat
Libanonissa YK:n rauhanturvaaja on kuollut ja kaksi muuta on loukkaantunut kranaatinheittimen tulituksessa. Vakavimmin haavoittunut rauhanturvaaja vietiin sairaalaan Beirutiin, jossa hän myöhemmin menehtyi.…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.