Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulun poliisi tutkii teknologiayhtiöön liittyvää petosta, ja Milan Jaffia syytetään törkeästä lapsenraiskauksesta. Samalla SDP:n kannatus laskee, kun Kokoomus…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espoon Viherlaaksossa syttynyt tulipalo saattoi alkaa aurinkopaneelien sähköjärjestelmästä. Palossa tuhoutui suuri omakotitalo, mutta syttymissyystä ei ole vielä varmuutta. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosta ei epäillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espoon Viherlaaksossa syttynyt tulipalo saattoi alkaa aurinkopaneelien sähköjärjestelmästä. Palossa tuhoutui suuri omakotitalo, mutta syttymissyystä ei ole vielä varmuutta. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosta ei epäillä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 14:24, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo Espoossa sai alkunsa aurinkopaneeleista • Tulipalo tuhosi omakotitalon Espoossa.
Tulipalo Espoossa alkoi paneeleista
Espoon Viherlaaksossa syttyi tulipalo, joka saattoi alkaa aurinkopaneelien sähköjärjestelmästä. Suuri omakotitalo tuhoutui palossa. Talon asukas ehti pelastautua koiransa kanssa. Poliisi tutkii palon syttymissyytä, mutta rikosta ei epäillä.
Espoon Viherlaaksossa syttynyt tulipalo saattoi alkaa aurinkopaneelien sähköjärjestelmästä. Palossa tuhoutui suuri omakotitalo, mutta syttymissyystä ei ole vielä varmuutta. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosta ei epäillä.
Espoon Viherlaaksossa syttynyt tulipalo tuhosi omakotitalon täysin. Poliisin alustavan arvion mukaan palo saattoi alkaa aurinkopaneeleihin liittyvästä sähköjärjestelmästä, mutta syytä tutkitaan edelleen. Onneksi talossa ollut asukas pääsi pakoon ilman…
Espoon Viherlaaksossa syttynyt tulipalo tuhosi omakotitalon kokonaan. Palo alkoi katosta, mutta syttymissyytä ei ole vielä selvitetty. Tutkijat pohtivat mahdollisia syitä, kuten aurinkopaneeleita,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo, #Viherlaakso
Espoon Viherlaaksossa on annettu vaaratiedote terveydelle vaarallisesta savusta, joka johtuu rakennuspalosta. Alueen asukkaita kehotetaan pysymään sisätiloissa ja sulkemaan ilmanvaihto. Pelastustoimet ovat käynnissä.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo, #Viherlaakso
Espoossa on kadonnut 9-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Espoonlahdessa. Poliisi uskoo pojan liikkuvan laajemmalla alueella ja mahdollisesti julkisilla kulkuvälineillä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo
Espoon Viherlaaksossa Tuokkoskujalla syttyi rakennuspalo, joka levittää terveydelle vaarallista savua. Hätäkeskuslaitos kehottaa alueen asukkaita pysymään sisätiloissa ja sulkemaan ilmanvaihdon. Liikkumista alueella tulee…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo, #Viherlaakso
Espoossa sijaitsevan Tuokkoskujan tulipalon aiheuttama vaaratiedote on purettu. Savu ei enää aiheuta vaaraa asukkaille. Tilanne on palautunut normaaliksi.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo, #Tulipalo
Eduskunta hyväksyi lakimuutoksen, joka tuo mukanaan seuraamuksia koiran rekisteröimättä jättämisestä. Omistajat voivat saada 300 euron ja 5 000 euron väliltä vaihtelevan seuraamusmaksun.…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.