Nimipäivä:
Päivi, Päivikki, Päivä
13°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Vihreät puolue aikoo palauttaa puheenjohtaja Sofia Virran kansanedustajan palkkiot hänen poissaolon ajaltaan. Perussuomalaisten kansanedustaja Laura Huhtasaari ilmoitti, ettei…


Pottukoira-syytteet käsittelyssä Iisalmessa

Aihesivu: Pottukoira-syytteet käsittelyssä Iisalmessa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Oikeudenkäynti Pottukoiraa vastaan alkoi Iisalmen käräjäoikeudessa. Rappiostriimaaja Jouko Kärkkäistä syytetään rahapeliyhtiöiden markkinoinnista suomalaisille. Kärkkäinen kiistää syytteet ja puolustus vaatii käsittelyn lykkäämistä.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Politiikka
  • Päivitetty 4.6.2026 klo 13:26
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Oikeudenkäynti Pottukoiraa vastaan alkoi Iisalmen käräjäoikeudessa. Rappiostriimaaja Jouko Kärkkäistä syytetään rahapeliyhtiöiden markkinoinnista suomalaisille. Kärkkäinen kiistää syytteet ja puolustus vaatii käsittelyn lykkäämistä.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 13:26, pääluokka Politiikka.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pottukoira-syytteet käsittelyssä Iisalmessa • Oikeudenkäynti Pottukoiraa vastaan alkoi Iisalmessa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 4.6.2026 klo 13:26.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Politiikka.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Pottukoira, #Iisalmi, #JoukoKärkkäinen.

Selkokielinen yhteenveto

Pottukoira-syytteet alkavat Iisalmessa

Iisalmen käräjäoikeudessa alkaa oikeudenkäynti Pottukoiraa vastaan. Jouko Kärkkäistä syytetään rahapeliyhtiöiden markkinoinnista. Hän kiistää syytteet täysin. Puolustus vaatii käsittelyn lykkäämistä uuden todistusaineiston vuoksi.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.