Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
SDP:n kannatus on laskenut, kun taas Kokoomus nousee. Turussa tapahtui traaginen liikenneonnettomuus, jossa pikkulapsi kuoli bussin alle. Kokoomus…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Eurajoella tapahtui kolaritapahtuma, jossa poliisiauto törmäsi matkailuautoon. Törmäys tapahtui, kun poliisiauto teki äkillisen U-käännöksen. Molemmat ajoneuvot vaurioituivat, mutta onnettomuudessa ei tullut vakavia vammoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Eurajoella tapahtui kolaritapahtuma, jossa poliisiauto törmäsi matkailuautoon. Törmäys tapahtui, kun poliisiauto teki äkillisen U-käännöksen. Molemmat ajoneuvot vaurioituivat, mutta onnettomuudessa ei tullut vakavia vammoja.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 13:32, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi ja matkailuauto kolaroivat Eurajoella • Poliisiauto kolaroi matkailuajoneuvon kanssa.
Poliisi ja matkailuauto törmäsivät
Eurajoella sattui onnettomuus, jossa poliisiauto ja matkailuauto törmäsivät. Törmäys tapahtui, kun poliisiauto teki U-käännöksen. Matkailuauton kuljettaja kertoi, että kolari oli yllättävä. Onneksi kukaan ei loukkaantunut vakavasti.
Eurajoella tapahtui kolaritapahtuma, jossa poliisiauto törmäsi matkailuautoon. Törmäys tapahtui, kun poliisiauto teki äkillisen U-käännöksen. Molemmat ajoneuvot vaurioituivat, mutta onnettomuudessa ei tullut vakavia vammoja.
Poliisiauto törmäsi matkailuajoneuvoon Eurassa torstaiaamuna. Onnettomuus tapahtui valtatie 8:lla, ja vaurioita syntyi ajoneuvoille, mutta henkilövahinkoja ei tullut. Tutkinta on siirretty valtakunnansyyttäjän toimistoon.
Sisäministeriö ohjeistaa pelastuslaitoksia tiedottamisen uudistuksessa. Uuden järjestelmän myötä viranomaiset saavat enemmän päätäntävaltaa tiedottamiseen. Ensitiedot tulipaloista ja onnettomuuksista annetaan jatkossa vähemmän tarkasti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Perhossa tapahtui vakava onnettomuus, jossa 1,5-vuotias lapsi jäi pakettiauton alle. Lapsi sai vakavia vammoja ja hänet kuljetettiin sairaalahoitoon kriittisessä tilassa. Kunnanjohtaja ilmoitti,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus, joka vaikutti junaliikenteeseen. Junamatkustajille tarjotaan vaihtoehtoista kuljetusta linja-autolla, mutta matka-aika on pidempi. Pelastuslaitos ja poliisi ovat paikalla selvittämässä tilannetta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Turussa Littoistentiellä tapahtui liikenneonnettomuus keskiviikkoiltana. Onnettomuudessa oli osallisena linja-auto, mutta pelastuslaitos ei ole vielä antanut tarkkoja tietoja tapahtumasta tai mahdollisista henkilövahingoista. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Loimaalla tapahtui onnettomuus, jossa juna törmäsi henkilöautoon tasoristeyksessä. Onnettomuus tapahtui aamulla ja sen seurauksena junaliikenne on keskeytetty raivaustöiden vuoksi. Tapahtuman tiedostusvastuu on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Loimaalla tapahtui vakava tasoristeysturma, jossa henkilöauto tuhoutui junan törmäyksessä. Pelastuslaitos sai hälytyksen onnettomuudesta tiistaiaamuna. Poliisi tutkii tapausta, mutta ei ole vielä antanut…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.