Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Puolustusvoimain lippujuhlan päivä on tänään, ja Yle välittää paraatikatselmuksen suorana. Tapahtuma alkaa kello 11.55 Raaseporin Tammisaaren jalkapallostadionilla, ja sen vastaanottaa Merivoimien komentaja Tuomas Tiilikainen. Myöhemmin päivällä nähdään myös ohimarssi ja koostelähetys tapahtumista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Puolustusvoimain lippujuhlan päivä on tänään, ja Yle välittää paraatikatselmuksen suorana. Tapahtuma alkaa kello 11.55 Raaseporin Tammisaaren jalkapallostadionilla, ja sen vastaanottaa Merivoimien komentaja Tuomas Tiilikainen. Myöhemmin päivällä nähdään myös ohimarssi ja koostelähetys tapahtumista.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 11:31, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puolustusvoimain lippujuhlan paraatikatselmus tänään.
Lippujuhlan paraatikatselmus tänään
Tänään on lippujuhlan päivä. Puolustusvoimat järjestää paraatikatselmuksen. Yle näyttää sen suorana kello 11.55. Paraatin vastaanottaa Merivoimien komentaja. Myöhemmin on myös ohimarssi ja koostelähetys.
Puolustusvoimain lippujuhlan päivä on tänään, ja Yle välittää paraatikatselmuksen suorana. Tapahtuma alkaa kello 11.55 Raaseporin Tammisaaren jalkapallostadionilla, ja sen vastaanottaa Merivoimien komentaja Tuomas Tiilikainen. Myöhemmin päivällä nähdään myös…
Tänään vietetään Puolustusvoimain lippujuhlan päivää, joka on virallinen liputuspäivä Suomessa. Tapahtumassa järjestetään valtakunnallinen paraati Tammisaaressa, jossa on ohjelmassa muun muassa ohimarssi, lentonäytös…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Puolustusvoimat, #Tammisaari
Eduskunta hyväksyi lakimuutoksen, joka tuo mukanaan seuraamuksia koiran rekisteröimättä jättämisestä. Omistajat voivat saada 300 euron ja 5 000 euron väliltä vaihtelevan seuraamusmaksun.…
Kotimaa
Espoossa on kadonnut 9-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Espoonlahdessa. Poliisi uskoo pojan liikkuvan laajemmalla alueella ja mahdollisesti julkisilla kulkuvälineillä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan…
Kotimaa
Helsingin Laaksossa Mannerheimintiellä syttyi pieni palo kerrostalon asuinhuoneistossa. Pelastuslaitos sai tilanteen hallintaan nostolavan avulla, eikä henkilövahinkoja raportoitu. Pelastustöihin osallistui seitsemän pelastusyksikköä, ensihoito…
Kotimaa
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa. Leikkaus tapahtui vatsakipujen vuoksi, ja se on Suomessa rutiinitoimenpide. Niinistö kertoi toipuvansa hyvin ja kotiutuvansa…
Kotimaa
Onnettomuustutkintakeskus Otkes päätti, ettei Helsingin Kalasatamassa sattuneesta kerrostalopalosta tehdä turvallisuustutkintaa. Päätöksen taustalla on se, että tutkinnasta ei olisi odotettavissa merkittävää uutta tietoa,…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.