Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii kahta tapausta, joissa epäillään Valko-Venäjän järjestämää ihmisten salakuljetusta Eurooppaan. SpaceX on onnistuneesti laukaisemassa Starship-avaruusaluksensa 13.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tampa Bay Lightningin päävalmentaja Jon Cooper on saanut Jack Adams Awardin, joka myönnetään NHL:n parhaalle valmentajalle. Cooper voitti palkinnon ensimmäistä kertaa urallaan, vaikka Buffalo Sabresin Lindy Ruff oli vahva kilpailija. Ruff johti Sabresin pudotuspeleihin ensimmäistä kertaa 15 vuoteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tampa Bay Lightningin päävalmentaja Jon Cooper on saanut Jack Adams Awardin, joka myönnetään NHL:n parhaalle valmentajalle. Cooper voitti palkinnon ensimmäistä kertaa urallaan, vaikka Buffalo Sabresin Lindy Ruff oli vahva kilpailija. Ruff johti Sabresin pudotuspeleihin ensimmäistä kertaa 15 vuoteen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 11:03, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jon Cooper voitti Jack Adams Awardin.
Jon Cooper voitti palkinnon
Jon Cooper on Tampa Bay Lightningin päävalmentaja. Hän sai Jack Adams Awardin, joka on NHL:n paras valmentajapalkinto. Cooper voitti palkinnon ensimmäistä kertaa. Buffalo Sabresin Lindy Ruff oli toinen äänestyksessä. Ruff johti Sabresin pudotuspeleihin 15 vuoteen.
Tampa Bay Lightningin päävalmentaja Jon Cooper on saanut Jack Adams Awardin, joka myönnetään NHL:n parhaalle valmentajalle. Cooper voitti palkinnon ensimmäistä kertaa urallaan, vaikka Buffalo Sabresin Lindy Ruff oli…
Jon Cooper on saanut Jack Adams -palkinnon vuoden 2026 parhaana NHL-valmentajana. Palkinto myönnetään valmentajalle, joka on vaikuttanut eniten joukkueensa menestykseen. Cooperin valmentama…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #JonCooper, #NHL
Mikko Koivu on saanut uuden työn NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii kehityskonsulttina Euroopassa. Koivu työskentelee Euroopassa pelaavien pelaajien kanssa, joita…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Zach Werenski on valittu NHL:n parhaaksi puolustajaksi ja voitti uransa ensimmäisen Norris Trophyn. Columbus Blue Jacketsin puolustaja teki runkosarjassa 75 ottelussa tehot…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanesin Sebastian Aho valmistautuu Stanley Cup -finaaleihin rauhallisena ja itsevarmana. Hän korostaa, että joukkue on työskennellyt pitkään tämän mahdollisuuden eteen ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Patrik Laine, Montreal Canadiensin suomalaispelaaja, tulee vapaa agentiksi kauden päätyttyä. Hän pelasi vain viisi ottelua ja seurasi pudotuspelit katsomosta. Laine on innoissaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Patrik Elias on nimitetty Tshekin miesten jääkiekkomaajoukkueen GM:ksi kaksivuotisella sopimuksella. Elias, joka on pelannut NHL:ssä 20 vuotta, tunnetaan yhtenä Tshekin jääkiekkohistorian suurista…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.