Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
SDP:n kannatus on laskenut, kun taas Kokoomus nousee. Turussa tapahtui traaginen liikenneonnettomuus, jossa pikkulapsi kuoli bussin alle. Kokoomus…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Milan Jaffia on saanut syytteen törkeästä lapsenraiskauksesta, joka tapahtui Helsingissä heinäkuussa 2019. Jaffin oleskelulupa on peruutettu ja hänet on karkotettu Irakiin. Asia käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Milan Jaffia on saanut syytteen törkeästä lapsenraiskauksesta, joka tapahtui Helsingissä heinäkuussa 2019. Jaffin oleskelulupa on peruutettu ja hänet on karkotettu Irakiin. Asia käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 12:45, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Milan Jaffia syytetään törkeästä lapsenraiskauksesta • Milan Jaffia vastaan syyte lapsenraiskauksesta • Milan Jaff syytetään törkeästä lapsenraiskauksesta.
Milan Jaffia syytetään lapsenraiskauksesta
Milan Jaffia on saanut syytteen lapsenraiskauksesta. Rikoksen väitetään tapahtuneen Helsingissä heinäkuussa 2019. Jaffin oleskelulupa on peruutettu ja hänet on karkotettu Irakiin. Asia käsitellään nyt käräjäoikeudessa.
Milan Jaffia on saanut syytteen törkeästä lapsenraiskauksesta, joka tapahtui Helsingissä heinäkuussa 2019. Jaffin oleskelulupa on peruutettu ja hänet on karkotettu Irakiin. Asia käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa.
Milan Jaffia on saanut syytteen törkeästä lapsenraiskauksesta Helsingin käräjäoikeudessa. Rikoksen epäillään tapahtuneen heinäkuussa 2019 Helsingissä. Jaffin oleskelulupa on peruutettu ja hänet on karkotettu Irakiin.
Milan Jaffia vastaan on nostettu syyte törkeästä lapsenraiskauksesta, joka on tapahtunut heinäkuussa 2019. Jaff on aiemmin saanut useita rikostuomioita ja hänet karkotettiin Suomesta joulukuussa 2022. Syytteelle ei ole…
Milan Jaff on jälleen syytteessä törkeästä lapsenraiskauksesta Helsingissä. Syyte on nostettu Helsingin käräjäoikeudessa, ja väitetty rikos tapahtui heinäkuussa 2019. Jaff on tunnettu jengirikollinen, jolla on pitkä rikoshistoria.
Helsingin poliisi on aloittanut esitutkinnan hieronnassa tapahtuneista epäillyistä seksuaalirikoksista, jotka ovat mahdollisesti tapahtuneet vuodesta 2018 eteenpäin. Poliisi on ottanut yhteyttä asiakasrekisterin henkilöihin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin poliisi ilmoittaa, että Seiska-lehteen liittyvä esitutkintakokonaisuus on valmistumassa. Yksityishenkilöä epäillään viestintäsalaisuuden loukkauksesta, kunnianloukkauksesta ja vainoamisesta. Lisäksi Seiskan toimitusta epäillään yksityiselämää loukkaavasta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Turussa 38-vuotiaan naisen murhasta syytetään hänen ex-miestään, joka on 42-vuotias. Murha tapahtui asunnossa, jossa oli myös lapsi läsnä. Miehen syytteisiin kuuluu myös…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rikos
Rajavartiolaitos on paljastanut ihmissalakuljetusorganisaation, joka on tuonut somalialaisia laittomasti Suomeen. Tutkinnassa on tullut ilmi, että salakuljetuksessa on käytetty väärennettyjä matkustusasiakirjoja. Kaksi henkilöä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Suomi
Helsingin poliisi on ilmoittanut, että Seiska-lehteen liittyvä esitutkinta on valmistumassa. Tapaus koskee Yleisradion päätoimittajan Riikka Räisäsen parisuhdetta käsitteleviä julkaisuja, jotka ilmestyivät syyskuussa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Rikos
Pieksämäen taposta epäilty 19-vuotias mies on vapautunut vankilasta, jossa hän oli ollut kahden vuoden ajan. Miehellä on laaja rikostausta, ja hänet tuomittiin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rikokset
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.