Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
MM-jalkapallon lopputurnauksen ohjelma on julkaistu. Yle ja MTV televisioivat yhteensä 52 ottelua suorana. Otteluiden alkamisajat ovat Suomen aikaa, ja kanavavalinnat voivat muuttua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
MM-jalkapallon lopputurnauksen ohjelma on julkaistu. Yle ja MTV televisioivat yhteensä 52 ottelua suorana. Otteluiden alkamisajat ovat Suomen aikaa, ja kanavavalinnat voivat muuttua.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 08:43, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa MM-jalkapallon ohjelma julkaistu.
MM-jalkapallon ohjelma on täällä
MM-jalkapallon ohjelma on nyt saatavilla. Yle ja MTV näyttävät 52 ottelua suorana. Ottelut alkavat Suomen aikaa. Kanavavalinnat voivat muuttua.
MM-jalkapallon lopputurnauksen ohjelma on julkaistu. Yle ja MTV televisioivat yhteensä 52 ottelua suorana. Otteluiden alkamisajat ovat Suomen aikaa, ja kanavavalinnat voivat muuttua.
Norja voitti Ruotsin miesten maaottelussa 3–1 Oslossa. Ruotsin esitys herätti voimakasta kritiikkiä asiantuntijoilta, jotka pitivät norjalaisia selvästi parempina. MM-kisat alkavat 11. kesäkuuta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Englannin jalkapallomaajoukkueen entinen keskikenttäpelaaja James Milner ilmoitti lopettavansa pelaajauransa 24 vuoden jälkeen. Milner on Valioliigan ennätysmies pelimäärässä, pelaten yhteensä 658 ottelua. Hän…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Saksa ja Suomi kohtasivat epävirallisessa harjoitusottelussa, jossa Saksa voitti 1–0. Ottelu pelattiin kahdessa 25 minuutin erässä. Suomi ei onnistunut maalinteossa, vaikka peli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Hollannin jalkapallomaajoukkue hävisi yllättäen 0–1 Algerialle harjoitusottelussa ennen MM-kisoja. Vaikka Hollanti hallitsi peliä laukauksissa 17–8, Algerian Anis Hadj Moussa teki voittomaalin 86.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Oona Siren, West Hamin kauden paras pelaaja, ei ole kommentoinut tulevaisuuttaan seurajoukkueessa. Hän keskittyy tällä hetkellä Helmarien MM-karsintaotteluihin Slovakiaa ja Portugalia vastaan.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Jalkapallon MM-kisat järjestetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa 11. kesäkuuta – 19. heinäkuuta. Turnaukseen osallistuu ennätykselliset 48 joukkuetta, jotka kilpailevat 12 lohkossa. Otteluohjelma…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.