Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jalkapallon MM-kisat järjestetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa 11. kesäkuuta – 19. heinäkuuta. Turnaukseen osallistuu ennätykselliset 48 joukkuetta, jotka kilpailevat 12 lohkossa. Otteluohjelma sisältää yhteensä 104 ottelua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jalkapallon MM-kisat järjestetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa 11. kesäkuuta – 19. heinäkuuta. Turnaukseen osallistuu ennätykselliset 48 joukkuetta, jotka kilpailevat 12 lohkossa. Otteluohjelma sisältää yhteensä 104 ottelua.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.6.2026 klo 06:00, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jalkapallon MM-kisat alkavat kesäkuussa • Jalkapallon MM-kisat alkavat kesäkuussa • Jalkapallon MM-kisat alkavat kesäkuussa.
Jalkapallon MM-kisat alkavat kesäkuussa
Jalkapallon MM-kisat pelataan Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Kisat alkavat 11. kesäkuuta ja päättyvät 19. heinäkuuta. Mukana on 48 joukkuetta, jotka pelaavat 12 lohkossa. Otteluita on yhteensä 104.
Jalkapallon MM-kisat järjestetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa 11. kesäkuuta – 19. heinäkuuta. Turnaukseen osallistuu ennätykselliset 48 joukkuetta, jotka kilpailevat 12 lohkossa. Otteluohjelma sisältää yhteensä 104 ottelua.
Jalkapallon MM-kisat järjestetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa 11. kesäkuuta – 19. heinäkuuta. Turnauksessa on mukana ennätykselliset 48 joukkuetta, jotka kilpailevat 12 lohkossa. Otteluohjelma sisältää yhteensä 104 ottelua.
Jalkapallon MM-kisat järjestetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa 11. kesäkuuta – 19. heinäkuuta. Turnauksessa on mukana ennätykselliset 48 joukkuetta, jotka kilpailevat 12 lohkossa. Otteluohjelma sisältää yhteensä 104 ottelua.
Norja voitti Ruotsin miesten maaottelussa 3–1 Oslossa. Ruotsin esitys herätti voimakasta kritiikkiä asiantuntijoilta, jotka pitivät norjalaisia selvästi parempina. MM-kisat alkavat 11. kesäkuuta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
Fifa julkaisi kaikkien jalkapallon MM-kisojen osallistujamaiden kokoonpanot ja pelinumerot. Julkistus tapahtui vain yhdeksän päivää ennen turnauksen alkua, mikä yllätti muun muassa Englannin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Jalkapallon MM-turnauksen lippujen hinnat ovat nousseet korkeiksi, mikä on aiheuttanut laajaa kritiikkiä. FIFA:n puheenjohtaja Gianni Infantino puolustaa hintoja suurella kysynnällä ja lupaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Englannin jalkapallomaajoukkueen entinen keskikenttäpelaaja James Milner ilmoitti lopettavansa pelaajauransa 24 vuoden jälkeen. Milner on Valioliigan ennätysmies pelimäärässä, pelaten yhteensä 658 ottelua. Hän…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Saksa ja Suomi kohtasivat epävirallisessa harjoitusottelussa, jossa Saksa voitti 1–0. Ottelu pelattiin kahdessa 25 minuutin erässä. Suomi ei onnistunut maalinteossa, vaikka peli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Norjan jalkapallomaajoukkueen toiminta ennen MM-kisoja on saanut osakseen kritiikkiä. Media ei ollut tyytyväinen joukkueen yhteiskuvaan, joka otettiin ennen lentoa Yhdysvaltoihin. Joukkueen ylimieliseksi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.