Nimipäivä:
Suvi, Roope, Robert
12°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Antti Kaikkonen on valittu jatkamaan keskustan puheenjohtajana ilman vastaehdokkaita. Markku Siponen on valittu keskustan varapuheenjohtajaksi puoluekokouksessa Tampereella.


Pesäkarhut voitti Pöytyän Urheilijat

Aihesivu: Pesäkarhut voitti Pöytyän Urheilijat

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Naisten Superpesiksessä Pesäkarhut voitti Pöytyän Urheilijat selvästi 2–0. Ensimmäinen ottelu päättyi 6–0 ja toinen 4–0. Joensuun Maila ja Manse PP ovat myös vahvassa vireessä.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Pesäpallo
  • Päivitetty 3.6.2026 klo 20:48
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Naisten Superpesiksessä Pesäkarhut voitti Pöytyän Urheilijat selvästi 2–0. Ensimmäinen ottelu päättyi 6–0 ja toinen 4–0. Joensuun Maila ja Manse PP ovat myös vahvassa vireessä.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 20:48, pääluokka Pesäpallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pesäkarhut voitti Pöytyän Urheilijat • Pesäkarhut voitti Pöytyän Superpesiksessä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.6.2026 klo 20:48.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Pesäpallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Pesäkarhut, #PöytyänUrheilijat, #NaistenSuperpesis.

Selkokielinen yhteenveto

Pesäkarhut voitti Pöytyän Urheilijat

Pesäkarhut pelasi hyvin ja voitti Pöytyän Urheilijat kahdessa ottelussa. Ensimmäinen peli päättyi 6–0 ja toinen 4–0. Muut joukkueet, kuten Joensuun Maila ja Manse PP, ovat myös menestyneet hyvin. Seuraavat ottelut pelataan pian.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen.
Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi.
Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.