Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii kahta tapausta, joissa epäillään Valko-Venäjän järjestämää ihmisten salakuljetusta Eurooppaan. SpaceX on onnistuneesti laukaisemassa Starship-avaruusaluksensa 13.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Carolinan päävalmentaja Rod Brind’Amour kritisoi ykkösketjuaan Sebastian Ahon johdolla, joka jäi ilman tehopisteitä NHL:n finaalien avausottelussa. Hurricanes hävisi ottelun Vegas Golden Knightsille 4–5, ja Brind’Amour vaati parempaa suoritusta hyökkäysalueella. Hän korosti, että ketjun on parannettava otteitaan, jotta voittoja voidaan saavuttaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Carolinan päävalmentaja Rod Brind’Amour kritisoi ykkösketjuaan Sebastian Ahon johdolla, joka jäi ilman tehopisteitä NHL:n finaalien avausottelussa. Hurricanes hävisi ottelun Vegas Golden Knightsille 4–5, ja Brind’Amour vaati parempaa suoritusta hyökkäysalueella. Hän korosti, että ketjun on parannettava otteitaan, jotta voittoja voidaan saavuttaa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 20:53, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Carolina hävisi avausottelun Vegasille.
Carolina hävisi ensimmäisen ottelun
Carolina Hurricanes hävisi ensimmäisen ottelun Vegas Golden Knightsille. Päävalmentaja Rod Brind’Amour oli pettynyt ykkösketjun, johon kuuluu Sebastian Aho, otteisiin. Ketju ei saanut tehopisteitä ottelussa. Brind’Amour vaati parempaa peliä hyökkäysalueella, jotta voittoja voidaan saada.
Carolinan päävalmentaja Rod Brind’Amour kritisoi ykkösketjuaan Sebastian Ahon johdolla, joka jäi ilman tehopisteitä NHL:n finaalien avausottelussa. Hurricanes hävisi ottelun Vegas Golden Knightsille 4–5, ja Brind’Amour vaati parempaa suoritusta…
Carolina Hurricanesin Sebastian Aho valmistautuu Stanley Cup -finaaleihin rauhallisena ja itsevarmana. Hän korostaa, että joukkue on työskennellyt pitkään tämän mahdollisuuden eteen ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SebastianAho, #CarolinaHurricanes
Sebastian Ahon ketju ei ole onnistunut pudotuspeleissä, ja päävalmentaja Rod Brind’Amourin kärsivällisyys on loppumassa. Aholla on takanaan kahdeksan ottelua ilman tehopisteitä, ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SebastianAho, #RodBrindAmour
Stanley Cupin loppuottelun avausottelussa Vegas Golden Knights voitti Carolina Hurricanesin 5-4. Ottelussa nähtiin useita maaleja, ja Vegas johtaa sarjaa voitoin 1-0. Seuraavat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CarolinaHurricanes
Mikko Koivu on saanut uuden työn NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii kehityskonsulttina Euroopassa. Koivu työskentelee Euroopassa pelaavien pelaajien kanssa, joita…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Zach Werenski on valittu NHL:n parhaaksi puolustajaksi ja voitti uransa ensimmäisen Norris Trophyn. Columbus Blue Jacketsin puolustaja teki runkosarjassa 75 ottelussa tehot…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Patrik Laine, Montreal Canadiensin suomalaispelaaja, tulee vapaa agentiksi kauden päätyttyä. Hän pelasi vain viisi ottelua ja seurasi pudotuspelit katsomosta. Laine on innoissaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.