Nimipäivä:
Martta
17°C Helsinki

Kaikkonen: Leikkaukset eivät saa kohdistua maatalouteen

Aihesivu: Kaikkonen: Leikkaukset eivät saa kohdistua maatalouteen

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Keskustan puoluekokouksessa keskustellaan varapuheenjohtajien paikoista. Kaikkonen korostaa, että leikkauksia tulisi tehdä siten, että ne vaikuttavat mahdollisimman vähän maatalouteen. Timo Soini on tervetullut keskusteluun.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Politiikka
  • Päivitetty 3.6.2026 klo 20:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Keskustan puoluekokouksessa keskustellaan varapuheenjohtajien paikoista. Kaikkonen korostaa, että leikkauksia tulisi tehdä siten, että ne vaikuttavat mahdollisimman vähän maatalouteen. Timo Soini on tervetullut keskusteluun.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 20:00, pääluokka Politiikka.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaikkonen: Leikkaukset eivät saa kohdistua maatalouteen.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.6.2026 klo 20:00.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Politiikka.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Kaikkonen, #Keskusta, #TimoSoini.

Selkokielinen yhteenveto

Kaikkonen: Leikkaukset eivät saa kohdistua maatalouteen

Keskustan puoluekokouksessa puhutaan varapuheenjohtajista. Kaikkonen sanoo, että leikkauksia ei pitäisi tehdä maataloudelle. Timo Soini voi osallistua keskusteluun. Maatalous on tärkeä asia puolueelle.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026

TILANNE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.