Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Aavasaksan vanhassa hotellissa Ylitorniolla syttyi tulipalo keskiviikkoiltapäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kahta ja on aloittanut sammutustyöt rakennuksen alakerrassa. Hotelli sijaitsee tärkeässä risteyskohdassa valtatie 21:llä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Aavasaksan vanhassa hotellissa Ylitorniolla syttyi tulipalo keskiviikkoiltapäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kahta ja on aloittanut sammutustyöt rakennuksen alakerrassa. Hotelli sijaitsee tärkeässä risteyskohdassa valtatie 21:llä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 15:24, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo syttyi Aavasaksan hotellissa • Tulipalo syttyi Aavasaksan hotellissa.
Tulipalo syttyi Aavasaksan hotellissa
Aavasaksan vanhassa hotellissa Ylitorniolla syttyi tulipalo keskiviikkona. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kahta. He sammuttavat hotellin alakertaa. Hotelli on tärkeässä paikassa valtatiellä.
Aavasaksan vanhassa hotellissa Ylitorniolla syttyi tulipalo keskiviikkoiltapäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kahta ja on aloittanut sammutustyöt rakennuksen alakerrassa. Hotelli sijaitsee tärkeässä risteyskohdassa valtatie 21:llä.
Aavasaksan vanhassa hotellissa Ylitorniolla syttyi tulipalo keskiviikkoiltapäivällä. Palosta ilmoitettiin Lapin pelastuslaitokselle ennen kello kahta. Poliisi tutkii tulipalon syttymissyytä.
Ylitorniolla syttyi suuri rakennuspalo, johon Lapin pelastuslaitos lähetti yksitoista pelastusyksikköä. Hälytys tuli keskiviikkona kello kahdelta iltapäivällä, ja sammutustyöt ovat käynnissä. Tilanne kehittyy…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Ylitornio, #Tulipalo
Ylitornion Aavasaksalla on syttynyt suuri rakennuspalo, jonka hälytys saatiin keskiviikkona ennen kahta iltapäivällä. Pelastuslaitoksen yksiköt ovat matkalla paikalle. Tilanteesta tiedotetaan lisää myöhemmin.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Ylitornio, #Aavasaksa
Espoossa on kadonnut 9-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Espoonlahdessa. Poliisi uskoo pojan liikkuvan laajemmalla alueella ja mahdollisesti julkisilla kulkuvälineillä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan…
Kotimaa
Eduskunta hyväksyi lakimuutoksen, joka tuo mukanaan koiran rekisteröimättä jättämisestä omistajille tuntuvat seuraamukset. Rekisteröimättömyydestä voi saada 300–5000 euron seuraamusmaksun. Lain tavoitteena on ehkäistä…
Kotimaa
Helsingin Laaksossa Mannerheimintiellä syttyi pieni palo kerrostalon asuinhuoneistossa. Pelastuslaitos sai tilanteen hallintaan nostolavan avulla, eikä henkilövahinkoja raportoitu. Pelastustöihin osallistui seitsemän pelastusyksikköä, ensihoito…
Kotimaa
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa. Leikkaus tapahtui vatsakipujen vuoksi, ja se on Suomessa rutiinitoimenpide. Niinistö kertoi toipuvansa hyvin ja kotiutuvansa…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.