Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä järjestettiin poliisin takavarikkohuutokauppa, johon osallistui noin 200 ihmistä. Osallistujat saapuivat paikalle varustautuneina, ja monet halusivat päästä lähelle huutokauppaa. Tapahtuma herätti suurta kiinnostusta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä järjestettiin poliisin takavarikkohuutokauppa, johon osallistui noin 200 ihmistä. Osallistujat saapuivat paikalle varustautuneina, ja monet halusivat päästä lähelle huutokauppaa. Tapahtuma herätti suurta kiinnostusta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 18:38, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisin huutokauppa keräsi 200 osallistujaa.
Poliisi järjesti huutokaupan
Jyväskylässä oli poliisin takavarikkohuutokauppa. Siellä oli noin 200 ihmistä. Monet tulivat paikalle eväiden ja tuolien kanssa. Tapahtuma oli hyvin suosittu.
Jyväskylässä järjestettiin poliisin takavarikkohuutokauppa, johon osallistui noin 200 ihmistä. Osallistujat saapuivat paikalle varustautuneina, ja monet halusivat päästä lähelle huutokauppaa. Tapahtuma herätti suurta kiinnostusta.
Espoossa on kadonnut 9-vuotias poika, jota poliisi etsii. Viimeisin havainto pojasta on Espoonlahdesta. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätäkeskukseen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin poliisi etsii kadonnutta miestä ja pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan. Mikäli joku näkee miehen, tulee ottaa yhteyttä hätäkeskukseen numeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Jyväskylässä koululaisten puukotusuhka ei aiheuttanut poliisille hälytyksiä viikonloppuna. Poliisin mukaan uhka vaikutti olevan pelottelumielessä tehty, eikä siihen liittyviä tapahtumia havaittu. Juhlinta sujui…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Eduskunta hyväksyi lakimuutoksen, joka tuo mukanaan koiran rekisteröimättä jättämisestä omistajille tuntuvat seuraamukset. Rekisteröimättömyydestä voi saada 300–5000 euron seuraamusmaksun. Lain tavoitteena on ehkäistä…
Kotimaa
Helsingin Laaksossa Mannerheimintiellä syttyi pieni palo kerrostalon asuinhuoneistossa. Pelastuslaitos sai tilanteen hallintaan nostolavan avulla, eikä henkilövahinkoja raportoitu. Pelastustöihin osallistui seitsemän pelastusyksikköä, ensihoito…
Kotimaa
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa. Leikkaus tapahtui vatsakipujen vuoksi, ja se on Suomessa rutiinitoimenpide. Niinistö kertoi toipuvansa hyvin ja kotiutuvansa…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.