Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
TPS on tehnyt vuoden mittaisen sopimuksen hyökkääjä Lukas Wernblomin kanssa. Wernblom jatkaa joukkueessa kaudella 2026–2027, mikä on hänen neljäs kautensa TPS:ssä. Hän oli viime kaudella joukkueen paras pistemies ja on jo toisena turkulaisseuran ulkomaalaispelaajien pistepörssissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
TPS on tehnyt vuoden mittaisen sopimuksen hyökkääjä Lukas Wernblomin kanssa. Wernblom jatkaa joukkueessa kaudella 2026–2027, mikä on hänen neljäs kautensa TPS:ssä. Hän oli viime kaudella joukkueen paras pistemies ja on jo toisena turkulaisseuran ulkomaalaispelaajien pistepörssissä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 18:10, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa TPS teki sopimuksen Wernblomin kanssa • TPS solmi jatkosopimuksen Lukas Wernblomin kanssa.
TPS teki sopimuksen Wernblomin kanssa
TPS on solminut sopimuksen Lukas Wernblomin kanssa. Wernblom jatkaa joukkueessa kaudella 2026–2027. Tämä on hänen neljäs kautensa TPS:ssä. Hän oli viime kaudella joukkueen paras pistemies. Wernblom on tyytyväinen ja haluaa menestyä seuraavalla kaudella.
TPS on tehnyt vuoden mittaisen sopimuksen hyökkääjä Lukas Wernblomin kanssa. Wernblom jatkaa joukkueessa kaudella 2026–2027, mikä on hänen neljäs kautensa TPS:ssä. Hän oli viime kaudella joukkueen paras pistemies…
SM-liigaseura TPS on tehnyt jatkosopimuksen hyökkääjä Lukas Wernblomin kanssa. Wernblom, joka oli viime kauden paras pistemies, jatkaa joukkueessa vuoden verran. TPS:n urheilujohtaja Mika Suoraniemi korostaa Wernblomin merkitystä joukkueelle.
Lukas Wernblom on solminut sopimuksen TPS:n kanssa ja jatkaa joukkueessa ensi kaudella. Wernblom on ollut tehokas pelaaja, keräten 123 tehopistettä kuluneella kaudella.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #TPS, #LukasWernblom
Oulun Kärpät on solminut kaksivuotisen sopimuksen hyökkääjä Samuli Ratisen kanssa. Ratinen, 28, siirtyy Kärppiin Ilveksestä, jossa hän pelasi kolme viime kautta. Kärppien…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Kärpät
Mikko Koivu on saanut uuden työn NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii kehityskonsulttina Euroopassa. Koivu työskentelee Euroopassa pelaavien pelaajien kanssa, joita…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #TPS
Raimo Summanen, entinen maajoukkueen päävalmentaja, liittyy Helsingin IFK:n liigajoukkueen valmennustiimiin. Hänestä kaavaillaan taitovalmentajaa elokuusta alkaen, kertoo HIFK:n päävalmentaja Olli Jokinen. Summanen on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Jääkiekon SM-liiga julkaisi kauden 2026–27 otteluohjelman, jossa pelataan ennätykselliset 544 ottelua. Poikkeuksellisesti Mikkelissä pelataan koululaisottelu keskiviikkona 7. lokakuuta kello 12. JYP ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Suomi osallistuu ensi talvena NHL:n tähdistötapahtumaan omalla joukkueellaan. Tapahtumassa pelaa viisi joukkuetta, mukaan lukien Kanada, Ruotsi ja Yhdysvallat. Alkusarja pelataan kolmella kenttäpelaajalla,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.