Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Laaksossa Mannerheimintiellä syttyi pieni palo kerrostalon asuinhuoneistossa. Pelastuslaitos sai tilanteen hallintaan nostolavan avulla, eikä henkilövahinkoja raportoitu. Pelastustöihin osallistui seitsemän pelastusyksikköä, ensihoito ja poliisi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Laaksossa Mannerheimintiellä syttyi pieni palo kerrostalon asuinhuoneistossa. Pelastuslaitos sai tilanteen hallintaan nostolavan avulla, eikä henkilövahinkoja raportoitu. Pelastustöihin osallistui seitsemän pelastusyksikköä, ensihoito ja poliisi.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 15:20, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, MTV Uutiset, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Palo Helsingin Mannerheimintiellä sammutettiin nopeasti • Kerrostaloasunnossa syttyi tulipalo Helsingissä • Tulipalo Helsingissä kerrostalossa.
Palo Mannerheimintiellä sammutettiin
Helsingin Mannerheimintiellä syttyi palo kerrostalon asunnossa. Pelastuslaitos sammutti sen nopeasti. Liekkejä näkyi parvekkeella. Henkilövahinkoja ei tullut, ja paikalla oli useita pelastusyksiköitä.
Helsingin Laaksossa Mannerheimintiellä syttyi pieni palo kerrostalon asuinhuoneistossa. Pelastuslaitos sai tilanteen hallintaan nostolavan avulla, eikä henkilövahinkoja raportoitu. Pelastustöihin osallistui seitsemän pelastusyksikköä, ensihoito ja poliisi.
Helsingin kantakaupungissa syttyi tulipalo kerrostaloasunnon parvekkeella. Pelastuslaitos sammutti palon ilman henkilövahinkoja, mutta se aiheutti liikennehaittaa alueella. Paikalle hälytettiin useita pelastusyksiköitä.
Helsingissä Laaksossa syttyi tulipalo kerrostalon asuinhuoneistossa Mannerheimintien läheisyydessä. Pelastuslaitos on lähettänyt seitsemän pelastusyksikköä sammutustöihin, ja liekkejä on havaittu parvekkeella. Tilanteesta tiedotetaan lisää myöhemmin.
Helsingin Laaksossa syttyi tulipalo kerrostalossa, jossa parvekkeella näkyi liekkejä. Pelastuslaitos on hälyttänyt paikalle useita pelastusyksiköitä, ensihoidon ja poliisin. Pelastus- ja sammutustyöt ovat käynnissä, ja tilanne aiheuttaa liikennehaittaa.
Helsingin Laaksossa on syttynyt tulipalo kerrostalossa, jossa on nähty liekkejä asuinhuoneiston parvekkeella. Paikalle on hälytetty seitsemän pelastuslaitoksen yksikköä, ensihoito ja poliisi. Onnettomuus aiheuttaa haittaa liikenteelle.
Rivitalo Närpiössä kärsi suurista vahingoista tulipalossa, joka syttyi tiistaiyönä. Yksi asunto tuhoutui täysin ja toinen sai mittavia vaurioita. Asukkaille ei ole vielä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Onnettomuustutkintakeskus Otkes päätti, ettei Helsingin Kalasatamassa sattuneesta kerrostalopalosta tehdä turvallisuustutkintaa. Päätöksen taustalla on se, että tutkinnasta ei olisi odotettavissa merkittävää uutta tietoa,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin poliisi etsii kadonnutta miestä ja pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan. Mikäli joku näkee miehen, tulee ottaa yhteyttä hätäkeskukseen numeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Espoon Viherlaaksossa on annettu vaaratiedote terveydelle vaarallisesta savusta, joka johtuu rakennuspalosta. Alueen asukkaita kehotetaan pysymään sisätiloissa ja sulkemaan ilmanvaihto. Pelastustoimet ovat käynnissä.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Kauhajoella syttyi tulipalo, joka tuhosi traktorin ja työkoneen. Pelastuslaitos sai hälytyksen liikennevälinepalosta tiistaina iltapäivällä. Tulipalon syynä oli työkoneen räjähtäneet pyörät, jotka aiheuttivat…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Pansiossa tapahtui tulipalo, joka sai alkunsa pölynpoistosuodattimista konepajalla. Pelastuslaitos onnistui rajaamaan palon rakennuksen ulkoseinällä olevaan imuyksikköön, estäen sen leviämisen laajemmin. Onnettomuudesta ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.