Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kalevi Sorsa -säätiön raportti paljastaa, että lähes 80 prosenttia maataloustuista aiheuttaa ympäristölle haittaa. Turussa ex-mies syytetään 38-vuotiaan naisen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa. Leikkaus tapahtui vatsakipujen vuoksi, ja se on Suomessa rutiinitoimenpide. Niinistö kertoi toipuvansa hyvin ja kotiutuvansa pian.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa. Leikkaus tapahtui vatsakipujen vuoksi, ja se on Suomessa rutiinitoimenpide. Niinistö kertoi toipuvansa hyvin ja kotiutuvansa pian.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 13:20, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sauli Niinistölle tehtiin umpilisäkeleikkaus • Presidentti Niinistöltä poistettiin umpilisäke • Presidentti Niinistö leikkauksessa umpilisäkkeen vuoksi.
Niinistölle tehtiin umpilisäkeleikkaus
Presidentti Sauli Niinistö leikattiin umpilisäkkeen vuoksi. Hänellä oli vatsakipuja, ja leikkaus tehtiin Jorvin sairaalassa. Umpilisäkkeen poisto on Suomessa tavallinen toimenpide. Niinistö kertoi, että hän toipuu hyvin ja pääsee kotiin pian.
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa. Leikkaus tapahtui vatsakipujen vuoksi, ja se on Suomessa rutiinitoimenpide. Niinistö kertoi toipuvansa hyvin ja kotiutuvansa pian.
Presidentti Sauli Niinistöltä on poistettu umpilisäke leikkauksessa. Hän kertoi asiasta sosiaalisessa mediassa, jossa hän kiitti Jorvin sairaalan päivystyksen toimintaa. Leikkaus tapahtui tiistain iltayönä vatsakivun vuoksi.
Presidentti Sauli Niinistö joutui sairaalaan äkillisen vatsakivun vuoksi. Häneltä poistettiin umpilisäke, ja toimenpide onnistui nopeasti. Niinistö kertoi asiasta viestipalvelu X:ssä.
Presidentti Sauli Niinistö on käynyt umpilisäkeleikkauksessa Jorvin sairaalassa. Hän kertoi leikkauksesta X-päivityksessään ja kiitti sairaalan päivystystä nopeasta toiminnasta. Leikkaus onnistui hyvin, ja presidentti on nyt kotiutunut.
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa Espoossa. Hän kiittää sairaalan henkilökuntaa nopeasta ja tehokkaasta hoidosta. Niinistö kertoo, että leikkaus onnistui hyvin ja hän on nyt kotiutunut.
Presidentti Sauli Niinistö joutui sairaalaan vatsakivun vuoksi. Häneltä poistettiin umpilisäke, ja toimenpide sujui hyvin Jorvin sairaalassa. Niinistö kiitti sairaalan henkilökuntaa heidän erinomaisesta työskentelystään.
Sauli Niinistölle on tehty umpilisäkkeen leikkaus. Presidentti ilmoitti asiasta viestipalvelu X:ssä. Lisätietoja leikkauksesta odotetaan.
Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna mies kuolleena rantavedestä. Poliisi ei epäile rikosta, ja kuolemansyyn tutkinta jatkuu. Hätäkeskus sai ilmoituksen miehen löytymisestä kymmenen jälkeen.
Kotimaa
Ammattioppilaitoksissa valtaosa alaikäisistä opiskelijoista saa vähemmän opetusta kuin lain minimivaatimukset edellyttävät. Opetusalan ammattijärjestö OAJ:n selvityksen mukaan kolme neljäsosaa oppivelvollisista saa keskimäärin 15…
Kotimaa
Turussa kadonneeksi ilmoitettu 34-vuotias mies on löytynyt kuolleena. Poliisi ei epäile tapaukseen liittyvän rikosta. Lisätietoja asiasta ei ole saatavilla.
Kotimaa
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 74-vuotiaasta naisesta, joka katosi Vantaalla. Nainen nähtiin viime yönä Martinlaaksossa ja hän saattaa olla matkalla Helsinkiin. Poliisi pyytää…
Kotimaa
Helsingin poliisi etsii kadonnutta miestä ja pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan. Mikäli joku näkee miehen, tulee ottaa yhteyttä hätäkeskukseen numeroon 112.
Kotimaa
Rivitalo Närpiössä kärsi suurista vahingoista tulipalossa, joka syttyi tiistaiyönä. Yksi asunto tuhoutui täysin ja toinen sai mittavia vaurioita. Asukkaille ei ole vielä…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.