Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jääkiekon SM-liiga julkaisi kauden 2026–27 otteluohjelman, jossa pelataan ennätykselliset 544 ottelua. Poikkeuksellisesti Mikkelissä pelataan koululaisottelu keskiviikkona 7. lokakuuta kello 12. JYP ja Jokerit aloittavat kautensa pitkillä vierasputkilla kotihallin remontin vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jääkiekon SM-liiga julkaisi kauden 2026–27 otteluohjelman, jossa pelataan ennätykselliset 544 ottelua. Poikkeuksellisesti Mikkelissä pelataan koululaisottelu keskiviikkona 7. lokakuuta kello 12. JYP ja Jokerit aloittavat kautensa pitkillä vierasputkilla kotihallin remontin vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 12:18, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SM-liigassa pelataan arkipäivän ottelu ensi kaudella • SM-liigassa pelataan arkipäiväottelu ensi kaudella • SM-liigassa pelataan arkipäiväottelu ensi kaudella.
SM-liigassa pelataan arkipäivän ottelu
Jääkiekon SM-liiga julkaisi ensi kauden otteluohjelman. Kaudella pelataan 544 ottelua. Mikkelissä pelataan erikoinen koululaisottelu 7. lokakuuta kello 12. JYP ja Jokerit pelaavat myös pitkät vierasputket.
Jääkiekon SM-liiga julkaisi kauden 2026–27 otteluohjelman, jossa pelataan ennätykselliset 544 ottelua. Poikkeuksellisesti Mikkelissä pelataan koululaisottelu keskiviikkona 7. lokakuuta kello 12. JYP ja Jokerit aloittavat kautensa pitkillä vierasputkilla kotihallin…
Jääkiekon SM-liiga julkaisi kauden 2026–27 otteluohjelman, jossa pelataan ennätykselliset 544 ottelua. Poikkeuksellisesti Mikkelissä pelataan koululaisottelu keskiviikkona 7. lokakuuta kello 12. Tämä aikainen alkamisaika on herättänyt hämmennystä, mutta se…
SM-liigan kauden 2026–27 otteluohjelma julkaistiin, ja se sisältää ennätykselliset 544 ottelua. Erityisesti Mikkelissä pelataan koululaisottelu keskiviikkona 7. lokakuuta kello 12, mikä herättää hämmennystä. JYP aloittaa kautensa kymmenen ottelun…
Rene Rougeau, 40, on solminut uuden sopimuksen Helsinki Seagullsin kanssa. Seura ilmoitti, että Rougeau jatkaa joukkueessa myös ensi kauden. Hän on voittanut Suomessa viisi mestaruutta ja tavoittelee mestaruutta…
Rene Rougeau, 40, jatkaa koripalloseura Helsinki Seagullsissa ensi kauden. Seura ilmoitti sopimuksesta keskiviikkona. Rougeau on voittanut Suomessa viisi mestaruutta ja pelaa tällä hetkellä Uuden-Seelannin liigassa.
Rene Rougeau, 40, on solminut uuden sopimuksen Helsinki Seagulls -koripalloseuran kanssa. Rougeau on ollut joukkueen kapteeni ja voittanut Suomessa viisi mestaruutta. Hän pelaa tällä hetkellä Uuden-Seelannin liigassa ja…
René Rougeau on päättänyt jatkaa uraansa Helsingin Seagullsissa seuraavan vuoden ajan. 40-vuotias pelaaja oli aiemmin ilmoittanut lopettavansa, mutta muutti mieltään pelattuaan kesällä Uudessa-Seelannissa. Rougeau on ollut joukkueen tärkeä…
Liiga on julkaissut otteluohjelman kaudelle 2026-27, joka alkaa syyskuussa. Kauden aikana mukana on ennätykselliset 17 joukkuetta, ja kolme seuraa putoaa alemmalle sarjatasolle.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jokerit
SM-liigan superkauden otteluohjelma on julkaistu, ja kausi alkaa 1. syyskuuta. Jokerit palaa liigaan ja pelaa ensimmäisen ottelunsa Sportia vastaan. Helsingin paikallisottelu Jokerien…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jokerit, #SMliiga
SM-liiga starttaa ensi syksynä poikkeuksellisen aikaisin, 1. syyskuuta. Runkosarjassa jokainen joukkue pelaa ennätykselliset 64 ottelua, ja ohjelmaan palaavat Helsingin paikallispelit HIFK:n ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jokerit
Stanley Cupin loppuottelun avausottelussa Vegas Golden Knights voitti Carolina Hurricanesin 5-4. Ottelussa nähtiin useita maaleja, ja Vegas johtaa sarjaa voitoin 1-0. Seuraavat…
Jääkiekko
Mikko Koivu on saanut uuden työn NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii kehityskonsulttina Euroopassa. Koivu työskentelee Euroopassa pelaavien pelaajien kanssa, joita…
Jääkiekko
Zach Werenski on valittu NHL:n parhaaksi puolustajaksi ja voitti uransa ensimmäisen Norris Trophyn. Columbus Blue Jacketsin puolustaja teki runkosarjassa 75 ottelussa tehot…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.