Nimipäivä:
Leena, Leeni, Lenita, Matleena
14°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.


Ravit: Laatuvarsoja ja finaali Jokimaalla

Aihesivu: Ravit: Laatuvarsoja ja finaali Jokimaalla

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Keskiviikon Toto75 kilpailut järjestetään Lahdessa, ja Jokimaalla nähdään nuorten hevosten lähtöjä. Illan kohokohtana on Tie Suur-Hollolaan -finaali, jossa voittaja saa 8 000 euroa. Mukana on useita lupaavia hevosia, kuten Karsten ja Smoked Orange.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 3.6.2026 klo 10:30
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Keskiviikon Toto75 kilpailut järjestetään Lahdessa, ja Jokimaalla nähdään nuorten hevosten lähtöjä. Illan kohokohtana on Tie Suur-Hollolaan -finaali, jossa voittaja saa 8 000 euroa. Mukana on useita lupaavia hevosia, kuten Karsten ja Smoked Orange.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 10:30, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravit: Laatuvarsoja ja finaali Jokimaalla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.6.2026 klo 10:30.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Jokimaa, #Toto75, #Ravit.

Selkokielinen yhteenveto

Ravit: Nuoria hevosia Jokimaalla

Keskiviikkona on ravikilpailut Lahdessa ja Jokimaalla. Jokimaalla on nuorten hevosten lähtöjä. Suur-Hollolaan -finaalissa voittaja saa 8 000 euroa. Mukana on hyviä hevosia, kuten Karsten ja Smoked Orange.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.