Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Bitcoinin hinta on pudonnut alle 70 000 dollarin ensimmäistä kertaa lähes kahteen kuukauteen. Tämä hintakehitys voi viitata laajempaan muutokseen kryptomarkkinoilla. Myös muiden digitaalisten valuuttojen hinnat, kuten etherin ja solanan, ovat laskeneet.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Bitcoinin hinta on pudonnut alle 70 000 dollarin ensimmäistä kertaa lähes kahteen kuukauteen. Tämä hintakehitys voi viitata laajempaan muutokseen kryptomarkkinoilla. Myös muiden digitaalisten valuuttojen hinnat, kuten etherin ja solanan, ovat laskeneet.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 09:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Talouselämä.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bitcoinin hinta romahti alle 70 000 dollarin.
Bitcoinin hinta putosi alle 70 000 dollarin
Bitcoinin hinta on nyt alle 70 000 dollarin. Tämä on ensimmäinen kerta lähes kahteen kuukauteen. Myös muut kryptovaluutat, kuten ether ja solana, ovat halventuneet. Asiantuntijat sanovat, että tämä voi tarkoittaa muutoksia markkinoilla.
Bitcoinin hinta on pudonnut alle 70 000 dollarin ensimmäistä kertaa lähes kahteen kuukauteen. Tämä hintakehitys voi viitata laajempaan muutokseen kryptomarkkinoilla. Myös muiden digitaalisten valuuttojen hinnat, kuten etherin ja…
Bitcoinin hinta on laskenut alle 70 000 dollarin ensimmäistä kertaa lähes kahteen kuukauteen. Tämä kehitys voi viitata laajempaan muutokseen markkinoilla, ja myös…
Talous • jaetut avainsanat: #Bitcoin, #Kryptovaluutta
Danske Bank on alentanut Suomen kasvuennustetta tälle ja ensi vuodelle energian hintojen nousun vuoksi. Bruttokansantuotteen odotetaan kasvavan tänä vuonna 1,1 prosenttia ja…
Talous
POP-pankin palveluissa on edelleen häiriöitä, vaikka asiakaspalvelun puhelinongelmat on ratkaistu. Verkkosivujen mukaan kirjautumisessa voi esiintyä ongelmia, ja joillakin asiakkaille on tullut virheellisiä…
Talous
Posti ilmoittaa postimerkkien hinnankorotuksesta, joka astuu voimaan 2. kesäkuuta. Kotimaan kirjeen ja kortin hinta nousee 3 euroon, kun taas ulkomaan postimerkit kallistuvat…
Talous
Kuluttajahinnat ovat nousseet 3 prosenttia toukokuussa verrattuna viime vuoteen, kertoo Tilastokeskus. Koulutuksen hinnat ovat nousseet eniten, peräti 11,5 prosenttia. Huhtikuuhun verrattuna hinnat…
Talous
Metso on päättänyt investoida 60 miljoonaa euroa uuteen murskaintehtaaseen Tampereen Lahdesjärvelle. Tehtaan rakentaminen alkaa kesällä, ja sen arvioidaan valmistuvan syksyllä 2028. Uuden…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.