Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mikko Koivu on saanut uuden työn NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii kehityskonsulttina Euroopassa. Koivu työskentelee Euroopassa pelaavien pelaajien kanssa, joita seura on varannut. Hän jatkaa myös TPS:n apuvalmentajana ja pelaajakehitysvalmentajana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mikko Koivu on saanut uuden työn NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii kehityskonsulttina Euroopassa. Koivu työskentelee Euroopassa pelaavien pelaajien kanssa, joita seura on varannut. Hän jatkaa myös TPS:n apuvalmentajana ja pelaajakehitysvalmentajana.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 21:09, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mikko Koivu aloittaa työn St. Louis Bluesissa • Mikko Koivu nimitettiin St. Louis Bluesiin • Mikko Koivu aloittaa St. Louis Bluesissa.
Mikko Koivu saa uuden työn
Mikko Koivu aloittaa työn St. Louis Bluesissa. Hän on kehityskonsultti Euroopassa. Koivu auttaa Euroopassa pelaavia pelaajia. Hän jatkaa myös apuvalmentajana TPS:ssä.
Mikko Koivu on saanut uuden työn NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii kehityskonsulttina Euroopassa. Koivu työskentelee Euroopassa pelaavien pelaajien kanssa, joita seura on varannut. Hän jatkaa myös…
Entinen NHL-pelaaja Mikko Koivu on saanut uuden tehtävän St. Louis Bluesissa. Hän toimii seuran Euroopan-kehityskonsulttina ja keskittyy eurooppalaisten pelaajien kehittämiseen. Koivulla on pitkä ja menestyksekäs ura NHL:ssä, jossa…
Entinen NHL-pelaaja Mikko Koivu on nimitetty St. Louis Bluesin Euroopan-kehityskonsultiksi. Koivu tulee työskentelemään seuran eurooppalaisten pelaajien ja varausten parissa. Hänellä on pitkä kokemus NHL:stä ja maajoukkueesta.
Entinen NHL-pelaaja Mikko Koivu on saanut uuden tehtävän St. Louis Bluesissa. Hän toimii seuran Euroopan-kehityskonsulttina, jossa hän auttaa eurooppalaisten pelaajien kehityksessä. Koivulla on pitkä ja menestyksekäs ura NHL:ssä,…
Mikko Koivu on saanut uuden tehtävän NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii Euroopan-kehityskonsulttina. Koivu, 43, työskentelee seuran pelaajakehitysosastolla eurooppalaisten pelaajien parissa. Hänellä on pitkä kokemus NHL:stä, ja…
Mikko Koivu on saanut uuden tehtävän NHL-seura St. Louis Bluesissa, jossa hän toimii Euroopan pään kehityskonsulttina. Koivu auttaa Bluesin Euroopassa pelaavia pelaajia heidän kehityksessään. Hän on myös kehitysvalmentajana…
Zach Werenski on valittu NHL:n parhaaksi puolustajaksi ja voitti uransa ensimmäisen Norris Trophyn. Columbus Blue Jacketsin puolustaja teki runkosarjassa 75 ottelussa tehot…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanesin Sebastian Aho valmistautuu Stanley Cup -finaaleihin rauhallisena ja itsevarmana. Hän korostaa, että joukkue on työskennellyt pitkään tämän mahdollisuuden eteen ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Konsta Helenius teki voittomaalin jääkiekon maailmanmestaruusottelussa, johon Suomi voitti Sveitsin jatkoajalla. Heleniuksen maali ja sen selostus ovat herättäneet suurta huomiota sosiaalisessa mediassa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Konsta Helenius teki voittomaalin finaalissa ja varmisti Suomelle viidennen maailmanmestaruuden jääkiekossa. Hän saapui kultajuhliin hymyssä suin ja kertoi fiiliksistään. Helenius on innoissaan,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Patrik Laine, Montreal Canadiensin suomalaispelaaja, tulee vapaa agentiksi kauden päätyttyä. Hän pelasi vain viisi ottelua ja seurasi pudotuspelit katsomosta. Laine on innoissaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Raimo Summanen, entinen maajoukkueen päävalmentaja, liittyy Helsingin IFK:n liigajoukkueen valmennustiimiin. Hänestä kaavaillaan taitovalmentajaa elokuusta alkaen, kertoo HIFK:n päävalmentaja Olli Jokinen. Summanen on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.