Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Alaikäisten opetuksessa vakava puute. Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna mies kuolleena rantavedestä. Helsingin käräjäoikeus on tuominnut Niko Ranta-ahon kahdesta…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Patrik Laine, Montreal Canadiensin suomalaispelaaja, tulee vapaa agentiksi kauden päätyttyä. Hän pelasi vain viisi ottelua ja seurasi pudotuspelit katsomosta. Laine on innoissaan uusista mahdollisuuksista ja uskoo uransa jatkuvan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Patrik Laine, Montreal Canadiensin suomalaispelaaja, tulee vapaa agentiksi kauden päätyttyä. Hän pelasi vain viisi ottelua ja seurasi pudotuspelit katsomosta. Laine on innoissaan uusista mahdollisuuksista ja uskoo uransa jatkuvan.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 19:57, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Patrik Laine avaa tulevaisuudensuunnitelmiaan • Patrik Laineestä tulee vapaa agentti • Patrik Laineestä tulee vapaa agentti.
Patrik Laine kertoo tulevaisuudestaan
Patrik Laine on Montreal Canadiensin pelaaja, joka tulee vapaa agentiksi. Hän pelasi vain viisi ottelua kaudella ja katsoi pudotuspelit sivusta. Laine on innoissaan uusista mahdollisuuksista ja uskoo, että hänellä on vielä pitkä ura edessään. Hän aikoo pitää tauon ja palata sitten töihin.
Patrik Laine, Montreal Canadiensin suomalaispelaaja, tulee vapaa agentiksi kauden päätyttyä. Hän pelasi vain viisi ottelua ja seurasi pudotuspelit katsomosta. Laine on innoissaan uusista mahdollisuuksista ja uskoo uransa jatkuvan.
Patrik Laineen NHL-kausi oli vaikea, ja hän pelasi vain viidessä ottelussa. Loukkaantumisen vuoksi Laine sai vain yhden syöttöpisteen. Nyt hänestä tulee vapaa agentti, ja hän odottaa innolla uusia…
Patrik Laineen NHL-kausi päättyi heikosti, sillä hän pelasi vain viidessä ottelussa loukkaantumisen vuoksi. Laineesta tulee nyt vapaa agentti sopimuksen umpeuduttua, ja hän odottaa innolla uusia mahdollisuuksia. Hän uskoo…
Patrik Laineen NHL-kausi jäi heikoksi loukkaantumisten vuoksi, ja hän pelasi vain viidessä ottelussa. Sopimuksen päätyttyä Laine on nyt vapaa agentti ja odottaa innolla uusia mahdollisuuksia. Hän uskoo edelleen…
NHL-hyökkääjä Patrik Laine on vahvistanut, ettei hän pelaa ensi kaudella Tampereella. Laineen sopimus Montreal Canadiensin kanssa päättyy tähän kauteen, ja hänen tulevaisuutensa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #PatrikLaine, #NHL
Patrik Laine pelasi vain viisi ottelua NHL:n runkosarjassa, mutta Montreal Canadiens ylsi itäisen konferenssin finaaliin. Laine oli ylpeä joukkueen saavutuksista, vaikka ei…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #PatrikLaine, #MontrealCanadiens
Carolina Hurricanesin Sebastian Aho valmistautuu Stanley Cup -finaaleihin rauhallisena ja itsevarmana. Hän korostaa, että joukkue on työskennellyt pitkään tämän mahdollisuuden eteen ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Vancouver Canucks on nimittänyt Manny Malhotran uudeksi päävalmentajakseen. Malhotra on aiemmin valmentanut Canucksien farmijoukkuetta Abbotsfordissa ja tunnetaan nuorten pelaajien kehittäjänä. Hän on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Zach Werenski, Columbuksen puolustaja, sai NHL:n Norris-palkinnon parhaana puolustajana. Palkinto ojennettiin hänelle yllättäen perhetilaisuudessa kotonaan Michiganissa. Werenski oli kauden aikana toiseksi paras…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Leijonien MM-kultajuhla tavoitti 1,3 miljoonaa suomalaista televisiossa. Tapahtuma oli päivän katsotuin ohjelma kaupallisilla kanavilla ja keräsi yli 80 000 ihmistä paikan päälle.…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.