Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna mies kuolleena rantavedestä. Alaikäisten opetuksessa vakava puute.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
POP Pankin verkkopankki ja mobiilisovellus kärsivät häiriöistä, mikä estää asiakkaita kirjautumasta sisään. Myös tilisiirroissa on ongelmia, mutta korttimaksut toimivat normaalisti. Pankki selvittää häiriöiden syitä ja asiakaspalvelussa on ruuhkaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
POP Pankin verkkopankki ja mobiilisovellus kärsivät häiriöistä, mikä estää asiakkaita kirjautumasta sisään. Myös tilisiirroissa on ongelmia, mutta korttimaksut toimivat normaalisti. Pankki selvittää häiriöiden syitä ja asiakaspalvelussa on ruuhkaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 13:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa POP Pankin palveluissa häiriöitä asiakkaille • POP Pankin palveluissa häiriöitä asiakkaille.
POP Pankin palveluissa ongelmia
POP Pankin verkkopankissa ja mobiilisovelluksessa on ongelmia. Asiakkaat eivät pääse kirjautumaan sisään. Myös tilisiirroissa on häiriöitä. Korttimaksut toimivat kuitenkin normaalisti. Pankki selvittää ongelmia ja asiakaspalvelussa on ruuhkaa.
POP Pankin verkkopankki ja mobiilisovellus kärsivät häiriöistä, mikä estää asiakkaita kirjautumasta sisään. Myös tilisiirroissa on ongelmia, mutta korttimaksut toimivat normaalisti. Pankki selvittää häiriöiden syitä ja asiakaspalvelussa on ruuhkaa.
POP Pankin verkkopankki ja mobiilisovellus kärsivät häiriöistä, mikä estää asiakkaita kirjautumasta sisään. Myös tilisiirroissa on ongelmia, mutta korttimaksut toimivat normaalisti. Pankki selvittää häiriöiden syitä ja asiakaspalvelussa on ruuhkaa.
POP Pankin palvelut ovat edelleen häiriötilassa viikonlopun päivityksen jälkeen. Asiakkaat ovat raportoineet ongelmista verkkopankissa, mobiilisovelluksessa ja korttimaksuissa. E-laskut eivät näy normaalisti ja…
Talous • jaetut avainsanat: #POPpankki, #Verkkopankki
Hiab on päättänyt ostaa Pohjois-Amerikan johtavan jäteautojen valmistajan Labrie Environmental Groupin 1 035 miljoonalla dollarilla. Toimitusjohtaja Scott Phillips esitteli kaupan yksityiskohtia tiedotustilaisuudessa…
Talous
Posti ilmoittaa postimerkkien hinnankorotuksesta, joka astuu voimaan 2. kesäkuuta. Kotimaan kirjeen ja kortin hinta nousee 3 euroon, kun taas ulkomaan postimerkit kallistuvat…
Talous
Kuluttajahinnat nousivat toukokuussa 3 prosenttia verrattuna viime vuoteen, kertoo Tilastokeskus. Erityisesti koulutuksen hinnat nousivat merkittävästi, peräti 11,5 prosenttia. Huhtikuuhun verrattuna hinnat nousivat…
Talous
Raakaöljyn hinta nousi maanantaina seitsemän prosenttia, kun Iran keskeytti rauhanneuvottelut Yhdysvaltojen kanssa. Brent-laadun hinta ylitti 97 dollaria barrelilta, ja WTI-laatu nousi noin…
Talous
Metso on päättänyt investoida 60 miljoonaa euroa uuteen murskaintehtaaseen Tampereen Lahdesjärvelle. Tehtaan rakentaminen alkaa kesällä, ja sen arvioidaan valmistuvan syksyllä 2028. Uuden…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.