Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna mies kuolleena rantavedestä. Alaikäisten opetuksessa vakava puute.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Etelä-Savon käräjäoikeus vangitsi 19-vuotiaan miehen epäiltynä taposta Pieksämäellä. Miehen epäillään surmanneen tuntemansa henkilön teräaseella lauantaina. Teko tapahtui yleisellä paikalla, jossa oli nuoria, ja uhri kuoli vammoihinsa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Etelä-Savon käräjäoikeus vangitsi 19-vuotiaan miehen epäiltynä taposta Pieksämäellä. Miehen epäillään surmanneen tuntemansa henkilön teräaseella lauantaina. Teko tapahtui yleisellä paikalla, jossa oli nuoria, ja uhri kuoli vammoihinsa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 12:56, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa 19-vuotias mies vangittiin epäiltynä taposta • 19-vuotias nuori vangittu taposta Pieksämäellä.
Nuori mies vangittiin taposta
Etelä-Savon käräjäoikeus on vanginnut 19-vuotiaan miehen. Hänet epäillään taposta Pieksämäellä. Mies on surmannut tuntemansa henkilön teräaseella. Teko tapahtui yleisellä paikalla, jossa oli nuoria. Uhri oli myös nuori aikuinen.
Etelä-Savon käräjäoikeus vangitsi 19-vuotiaan miehen epäiltynä taposta Pieksämäellä. Miehen epäillään surmanneen tuntemansa henkilön teräaseella lauantaina. Teko tapahtui yleisellä paikalla, jossa oli nuoria, ja uhri kuoli vammoihinsa.
Etelä-Savon käräjäoikeus vangitsi 19-vuotiaan miehen epäiltynä taposta Pieksämäellä. Miehen epäillään surmanneen tuntemansa henkilön teräaseella yleisellä paikalla, jossa oli nuoria. Uhrin kerrotaan kuolleen vammoihinsa paikan päällä.
Pieksämäen keskustassa tapahtui myöhään lauantaina väkivallanteko, jossa nuori mies surmasi toisen nuoren miehen teräaseella. Poliisi on pidättänyt epäillyn ja tutkii tapausta. Epäilty…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki
Pieksämäellä tapahtui lauantai-iltana väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli saamiinsa vammoihin. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn rikoksesta ja tutkii tapausta tappona. Paikalla oli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #ItäSuomi
Pieksämäellä tapahtui väkivaltatilanne, jossa nuori mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta lauantai-iltana ja otti epäillyn kiinni noin kymmenen minuutin kuluttua. Tapausta tutkitaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki
Pieksämäellä koulupäivänä tapahtunut epäilty tappo järkyttää nuoria. Uhri ja epäilty olivat ystäviä, ja riita johti puukotukseen, joka päättyi nuoren miehen kuolemaan. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Nuoret
Pieksämäen taposta epäilty 19-vuotias mies on vapautunut vankilasta, jossa hän oli ollut kahden vuoden ajan. Miehellä on laaja rikostausta, ja hänet tuomittiin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki
Pieksämäellä epäillään tapahtuneen henkirikos, jossa nuori mies surmattiin teräaseella. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn, joka tunsi uhrin ennestään. Tapahtuma sattui vilkkaalla alueella,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.