Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna mies kuolleena rantavedestä. Alaikäisten opetuksessa vakava puute.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna kuollut mies rantavedestä. Poliisi ei epäile rikosta ja jatkaa asian selvittämistä kuolemansyyn tutkintana. Hätäkeskus sai ilmoituksen miehen löytymisestä omaiselta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna kuollut mies rantavedestä. Poliisi ei epäile rikosta ja jatkaa asian selvittämistä kuolemansyyn tutkintana. Hätäkeskus sai ilmoituksen miehen löytymisestä omaiselta.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 12:53, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies löytyi kuolleena Kristiinankaupungista • Mies löytyi kuolleena Kristiinankaupungista • Mies löytyi kuolleena Kristiinankaupungista.
Mies löytyi kuolleena vedestä
Kristiinankaupungissa löytyi kuollut mies rantavedestä. Hänet löysi omainen tiistaiaamuna. Poliisi ei epäile rikosta. Poliisi tutkii kuolemansyytä edelleen.
Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna kuollut mies rantavedestä. Poliisi ei epäile rikosta ja jatkaa asian selvittämistä kuolemansyyn tutkintana. Hätäkeskus sai ilmoituksen miehen löytymisestä omaiselta.
Kristiinankaupungissa löytyi kuollut mies rantavedestä tiistaiaamupäivällä. Miehen omainen teki löydön ja ilmoitti asiasta hätäkeskukseen. Poliisi ei epäile rikosta, ja kuolemansyyn tutkinta jatkuu.
Kristiinankaupungin rantavedestä löydettiin eloton mies. Poliisi ei epäile rikosta ja tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi. Lisätietoja asiasta ei anneta.
Kristiinankaupungissa löydettiin kuollut mies rantavedestä. Hätäkeskus sai ilmoituksen asiasta tänään aamupäivällä. Poliisi ei epäile rikosta ja tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi.
Kristiinankaupungissa löytyi tiistaina kuollut mies. 68-vuotias mies oli elottomana rannalta, ja hänen kuolinsyynsä on vielä selvittämättä. Poliisi ei epäile rikosta asiassa.
Kristiinankaupungissa löytyi seitsemänkymppinen mies elottomana rantavedestä. Poliisi tutkii kuolinsyytä, joka voi olla sairauskohtaus tai hukkuminen. Rikosta ei epäillä.
Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. Pohjanmaan poliisilaitoksen viestintäpäällikkö Mikael Appel arvioi, että perheen maantieteelliset yhteydet Ruotsiin voivat helpottaa heidän löytämistään.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pohjanmaa, #Poliisi
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 74-vuotiaasta naisesta, joka katosi Vantaalla. Nainen nähtiin viime yönä Martinlaaksossa ja hän saattaa olla matkalla Helsinkiin. Poliisi pyytää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pohjanmaan poliisi on saanut ilmoituksen, että maastosta on löytynyt ihmisen luita ja vaatteita. Löytöpaikka sijaitsee Kauhavan ja Lapuan rajalla. Poliisi epäilee luiden…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pohjanmaa
Viikonlopun aikana hätänumeroon soitettiin 14 500 kertaa, mikä on poikkeuksellisen paljon. Ilmoitusten yleisimmät syyt olivat ilkivalta ja häiriökäyttäytyminen, erityisesti koulujen päättäjäisviikonloppuna. Suurin…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Kampin alueella on kadonnut 70-vuotias nainen. Hänet nähtiin viimeksi Pohjoisella Rautatiekadulla sunnuntaina kello 16 jälkeen. Poliisi pyytää havaintoja numeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pohjanmaan poliisi valvoi koulujen päättymistä viikonloppuna, jolloin kirjattiin 237 poliisitehtävää. Juhlijoita oli runsaasti eri ikäryhmistä, ja tehtäviin kuului muun muassa päihtyneitä henkilöitä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pohjanmaa, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.