Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Patrik Laine pelasi vain viisi ottelua NHL:n runkosarjassa, mutta Montreal Canadiens ylsi itäisen konferenssin finaaliin. Laine oli ylpeä joukkueen saavutuksista, vaikka ei itse pelannut. Hän kertoi, että olisi ollut valmis pelaamaan vuodenvaihteen jälkeen, mutta peliaikaa ei tullut.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Patrik Laine pelasi vain viisi ottelua NHL:n runkosarjassa, mutta Montreal Canadiens ylsi itäisen konferenssin finaaliin. Laine oli ylpeä joukkueen saavutuksista, vaikka ei itse pelannut. Hän kertoi, että olisi ollut valmis pelaamaan vuodenvaihteen jälkeen, mutta peliaikaa ei tullut.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 11:46, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Patrik Laineen kausi päättyi loukkaantumiseen.
Patrik Laineen kausi päättyi aikaisin
Patrik Laine pelasi vain viisi peliä NHL:ssä. Hänen joukkueensa, Montreal Canadiens, pääsi finaaliin. Laine oli ylpeä joukkueestaan, vaikka ei pelannut. Hän sanoi, että olisi voinut pelata pian vuodenvaihteen jälkeen, mutta ei saanut peliaikaa.
Patrik Laine pelasi vain viisi ottelua NHL:n runkosarjassa, mutta Montreal Canadiens ylsi itäisen konferenssin finaaliin. Laine oli ylpeä joukkueen saavutuksista, vaikka ei itse pelannut. Hän kertoi, että olisi…
NHL-hyökkääjä Patrik Laine on vahvistanut, ettei hän pelaa ensi kaudella Tampereella. Laineen sopimus Montreal Canadiensin kanssa päättyy tähän kauteen, ja hänen tulevaisuutensa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #PatrikLaine, #NHL
Vancouver Canucks on nimittänyt Manny Malhotran uudeksi päävalmentajakseen. Malhotra on aiemmin valmentanut Canucksien farmijoukkuetta Abbotsfordissa ja tunnetaan nuorten pelaajien kehittäjänä. Hän on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL-asiantuntija Joonas Donskoi korostaa, että Sebastian Ahon on parannettava peliään Stanley Cupin finaaleissa. Donskoin mukaan Carolina Hurricanesin ykkösketjun on pelattava parhaalla tasollaan,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
MM-kultaa voittaneet Leijonat saapuivat Helsinkiin maanantaina. Juhlapäivän kohokohdat on tallennettu videolle, jossa yksi pelaajista kertoo paluustaan arkeen. Tiistaina hänellä on edessä tiukka…
Jääkiekko
Konsta Helenius teki voittomaalin jääkiekon maailmanmestaruusottelussa, johon Suomi voitti Sveitsin jatkoajalla. Heleniuksen maali ja sen selostus ovat herättäneet suurta huomiota sosiaalisessa mediassa,…
Jääkiekko
Konsta Helenius teki voittomaalin finaalissa ja varmisti Suomelle viidennen maailmanmestaruuden jääkiekossa. Hän saapui kultajuhliin hymyssä suin ja kertoi fiiliksistään. Helenius on innoissaan,…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.