Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leijonien MM-kultajuhla tavoitti 1,3 miljoonaa suomalaista televisiossa. Tapahtuma oli päivän katsotuin ohjelma kaupallisilla kanavilla ja keräsi yli 80 000 ihmistä paikan päälle. Finaalia seurasi myös 2,7 miljoonaa katsojaa MTV:n kanavilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leijonien MM-kultajuhla tavoitti 1,3 miljoonaa suomalaista televisiossa. Tapahtuma oli päivän katsotuin ohjelma kaupallisilla kanavilla ja keräsi yli 80 000 ihmistä paikan päälle. Finaalia seurasi myös 2,7 miljoonaa katsojaa MTV:n kanavilla.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 13:52, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonien kultajuhla keräsi miljoonat katsomaan • Leijonien MM-finaali keräsi huimat katsojaluvut • Leijonien MM-finaalin katsojaluvut huikeat.
Leijonien kultajuhla keräsi miljoonat katsomaan
Leijonien MM-kultajuhla oli suuri tapahtuma. Se keräsi 1,3 miljoonaa katsojaa televisioon. Paikan päällä oli yli 80 000 ihmistä. Finaalia seurasi myös 2,7 miljoonaa suomalaista MTV:n kanavilla.
Leijonien MM-kultajuhla tavoitti 1,3 miljoonaa suomalaista televisiossa. Tapahtuma oli päivän katsotuin ohjelma kaupallisilla kanavilla ja keräsi yli 80 000 ihmistä paikan päälle. Finaalia seurasi myös 2,7 miljoonaa katsojaa…
Leijonien voitto jääkiekon MM-finaalissa herätti suurta innostusta. Finaalilähetys tavoitti 2,7 miljoonaa suomalaista, mikä on kevään ennätys. Yhteensä MTV:n lähetykset tavoittivat 3,8 miljoonaa katsojaa, lähes 70 prosenttia väestöstä.
Leijonien jääkiekkomaajoukkueen finaaliottelua seurasi 2,7 miljoonaa suomalaista MTV:n kanavilla ja suoratoistopalvelussa. MTV:n MM-turnauksen lähetykset tavoittivat yhteensä 3,8 miljoonaa katsojaa. Katsojamäärät ovat korkeimmat sitten vuoden 2023 kotikisojen.
Suomi voitti jääkiekon MM-kultaa Sveitsissä. Finaali keräsi huimat 2,7 miljoonaa katsojaa MTV:n kanavilla. Yhteensä turnaus tavoitti 3,8 miljoonaa suomalaista, mikä on lähes 70 prosenttia väestöstä.
Jääkiekon MM-finaali sai huikeat katsojaluvut, kun Leijonat voitti Sveitsin ja saavutti viidennen MM-kultansa. Loppuottelua seurasi 2,7 miljoonaa suomalaista, mikä on kevään ennätys. Yhteensä turnauksen lähetykset tavoittivat lähes 70…
MM-kultaa voittaneet Leijonat saapuivat Helsinkiin maanantaina. Juhlapäivän kohokohdat on tallennettu videolle, jossa yksi pelaajista kertoo paluustaan arkeen. Tiistaina hänellä on edessä tiukka…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Helsinki
Konsta Helenius teki voittomaalin jääkiekon maailmanmestaruusottelussa, johon Suomi voitti Sveitsin jatkoajalla. Heleniuksen maali ja sen selostus ovat herättäneet suurta huomiota sosiaalisessa mediassa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MM-kisat
Konsta Helenius teki voittomaalin finaalissa ja varmisti Suomelle viidennen maailmanmestaruuden jääkiekossa. Hän saapui kultajuhliin hymyssä suin ja kertoi fiiliksistään. Helenius on innoissaan,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Konsta Helenius teki ratkaisevan maalin jääkiekon MM-finaalissa ja juhli maailmanmestaruutta. Hän oli aiemmin ilmoittanut olevansa parempi kovissa peleissä, ja nyt hän todisti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MM-kisat
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat vierailee tänään presidentin virka-asunnossa. Alexander Stubb kutsui joukkueen juhlistamaan heidän voittoaan jääkiekon MM-kilpailuissa. Leijonat voittivat kultaa finaalissa Sveitsiä vastaan.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MM-kisat
Konsta Helenius teki historiaa jääkiekossa, kun hän laukoi Suomen voittoon MM-finaalissa Sveitsiä vastaan. Hänen perheensä, erityisesti äiti Maiju, koki hetken voimakkaasti, ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MM-kisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.