Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen, ja Helsingissä etsitään kadonnutta 60-vuotiasta miestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus, joka vaikutti junaliikenteeseen. Junamatkustajille tarjotaan vaihtoehtoista kuljetusta linja-autolla, mutta matka-aika on pidempi. Pelastuslaitos ja poliisi ovat paikalla selvittämässä tilannetta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus, joka vaikutti junaliikenteeseen. Junamatkustajille tarjotaan vaihtoehtoista kuljetusta linja-autolla, mutta matka-aika on pidempi. Pelastuslaitos ja poliisi ovat paikalla selvittämässä tilannetta.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 09:14, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tasoristeysonnettomuus keskeytti junaliikenteen • Tasoristeysonnettomuus keskeytti junaliikenteen • Tasoristeysonnettomuus keskeytti junat.
Tasoristeysonnettomuus keskeytti junat
Loimaalla on tapahtunut onnettomuus tasoristeyksessä. Junaliikenne on keskeytynyt onnettomuuden vuoksi. Junamatkustajat voivat matkustaa linja-autolla, mutta matka kestää kauemmin. Pelastuslaitos ja poliisi tutkivat onnettomuutta.
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus, joka vaikutti junaliikenteeseen. Junamatkustajille tarjotaan vaihtoehtoista kuljetusta linja-autolla, mutta matka-aika on pidempi. Pelastuslaitos ja poliisi ovat paikalla selvittämässä tilannetta.
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus, joka vaikutti junaliikenteeseen. VR ilmoitti, että IC910 -juna Tampereelta Turkuun korvataan linja-autolla. Pelastuslaitos sai hälytyksen onnettomuudesta aamulla ja paikalla on käynnissä tutkinta.
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus, joka keskeytti junaliikenteen Turun ja Toijalan välillä. Onnettomuudessa ollut Intercity-juna 905 korvataan busseilla, mikä aiheuttaa noin kahden tunnin myöhästymisen. Myös muut junat reitillä ovat vaikuttaneet…
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus, joka keskeytti junaliikenteen Turun ja Toijalan välillä. Onnettomuudessa ollut Intercity-juna 905 korvataan busseilla, mikä aiheuttaa noin kahden tunnin myöhästymisen. Myös muut junavuorot reitillä ovat saaneet…
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus, joka vaikutti junaliikenteeseen Turun ja Toijalan välillä. Onnettomuudessa ollut Intercity-juna 905 korvataan busseilla, mikä aiheuttaa noin kahden tunnin myöhästymisen. Myös muita junavuoroja on peruttu tai…
Loimaalla tapahtui tasoristeysonnettomuus tiistaiaamuna, kun juna törmäsi henkilöautoon. Onnettomuuden vuoksi junat Turusta Tampereelle on korvattu busseilla. Pelastuslaitos on siirtänyt tiedottamisen poliisille.
Loimaan eteläpuolella tapahtui vakava tasoristeysonnettomuus tiistaiaamuna. Auto törmäsi pikajunan veturiin, mutta on vielä epäselvää, onko onnettomuudessa kuollut ihmisiä. Poliisi selvittää tapahtumia ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Loimaa, #Tasoristeys
Joensuussa tapahtui onnettomuus, jossa pyöräilijä jäi henkilöauton alle. Sivulliset auttoivat nostamalla autoa, mikä mahdollisti pyöräilijän vapauttamisen. Hänet kuljetettiin sairaalaan vammojen vuoksi, mutta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
EU-komissio esittää muutoksia junaliikenteen sääntelyyn, jotta matkustaminen Euroopassa olisi sujuvampaa. Komission suunnitelmat sisältävät mahdollisuuden varata usean rautatieyhtiön matkat yhdeltä alustalta. Rautatieyhtiöt ovat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Junaliikenne
Helsingissä Laajasalontiellä auto törmäsi lyhtypylvääseen ja päätyi katolleen. Onnettomuudessa yksi henkilö toimitettiin ensihoidon tarkastettavaksi. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä, mutta alustavien tietojen mukaan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
VR:n erikoistarjous kuukauden junareissuista alle kympillä johti suurta kiinnostusta. Kampanjasivustolle tuli niin paljon asiakkaita, että se kaatui hetkellisesti. Tarjous oli voimassa vain…
Liikenne • jaetut avainsanat: #VR
Pöytyällä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa autoilija menehtyi. Auto ajautui ulos tieltä ja törmäsi puihin ja kivikkoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja autosta…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.