Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leijonien MM-kultajoukkueen juhlat Zürichin lähellä herättivät paikallisten huomiota. Poliisi hälytettiin paikalle, kun asukkaat valittivat kovasta metelistä varhain maanantaiaamuna. Juhlat jatkuivat, vaikka osa pelaajista oli vielä mitalit kaulassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leijonien MM-kultajoukkueen juhlat Zürichin lähellä herättivät paikallisten huomiota. Poliisi hälytettiin paikalle, kun asukkaat valittivat kovasta metelistä varhain maanantaiaamuna. Juhlat jatkuivat, vaikka osa pelaajista oli vielä mitalit kaulassa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 09:08, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonien juhlat aiheuttivat häiriötä Sveitsissä • MM-kultajuhlat aiheuttivat häiriöitä Helsingissä • Raitiovaunuliikenne keskeytyi Helsingissä.
Leijonat juhlivat voittoa Sveitsissä
Leijonien joukkue juhli MM-kultaa Sveitsissä. Juhlat alkoivat varhain maanantaiaamuna ja aiheuttivat melua. Paikalliset asukkaat soittivat poliisille, koska meteli herätti heidät. Poliisi kertoi, että meteli johtui Suomen joukkueen juhlimisesta.
Leijonien MM-kultajoukkueen juhlat Zürichin lähellä herättivät paikallisten huomiota. Poliisi hälytettiin paikalle, kun asukkaat valittivat kovasta metelistä varhain maanantaiaamuna. Juhlat jatkuivat, vaikka osa pelaajista oli vielä mitalit kaulassa.
Jääkiekon MM-kultajuhlinta Helsingissä herätti poikkeuksellista häiriötä. Poliisi raportoi lisääntyneistä pahoinpitelyistä ja häiriöistä juhlien jälkeen. Viralliset juhlat sujuivat rauhallisesti, mutta monet juhlivat yöllä liikaa.
Helsingin keskustassa raitiovaunuliikenne pysähtyi aamulla virtahäiriön vuoksi. Vika alkoi noin kello 7.30 ja kesti noin 20 minuuttia, vaikka sen arvioitiin kestävän pidempään. Ainoastaan linjat 13 ja 15 jatkoivat…
Helsingin keskustassa on liikenteessä häiriöitä raitiovaunulinjoilla 1T, 2, 3, 4, 6, 7, 9 ja 10. Häiriön syynä on virtahäiriö, joka vaikuttaa liikenteeseen. HSL arvioi häiriön jatkuvan kello 10…
Raitiovaunuliikenne on keskeytynyt Helsingin keskustassa virtahäiriön vuoksi. Häiriö vaikuttaa useisiin linjoihin, ja sen odotetaan jatkuvan kello 10:een asti, kertoo HSL.
MM-kultaa voittaneet Leijonat saapuivat Helsinkiin maanantaina. Juhlapäivän kohokohdat on tallennettu videolle, jossa yksi pelaajista kertoo paluustaan arkeen. Tiistaina hänellä on edessä tiukka…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Konsta Helenius teki voittomaalin finaalissa ja varmisti Suomelle viidennen maailmanmestaruuden jääkiekossa. Hän saapui kultajuhliin hymyssä suin ja kertoi fiiliksistään. Helenius on innoissaan,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Aleksander Barkov, Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni, kiistää roolinsa merkityksen MM-kultaa voittaneessa joukkueessa. Päävalmentaja Antti Pennanen ja pelaajat ovat kuitenkin nostaneet Barkovin tärkeimmäksi tekijäksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Leijonien jääkiekon MM-kultajuhlaa voi seurata tänään TV5-kanavalla ja HBO Maxissa. Juhlat alkavat klo 18.00 Helsingissä, ja lähetys käynnistyy jo klo 17.45. Tapahtumassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Suomi voitti Sveitsin nollilla MM-finaalissa ja juhli kultamitalia Helsingissä. Leijonien kapteeni Aleksander Barkov soitti aamulla Radio Suomipopille ja jakoi tunnelmia voiton jälkeen.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Henri Jokiharju oli keskeinen pelaaja Leijonien voitossa jääkiekon MM-turnauksessa. Hän teki turnauksessa yhteensä kahdeksan pistettä ja valittiin kisojen tähdistökentälliseen. Jokiharju on voittanut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.