Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Närpiössä syttyi yöllä tuhoisa tulipalo, joka tuhosi rivitalon päätyhuoneiston täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen hieman puolenyön jälkeen ja paikalle lähti yksitoista yksikköä. Vain yksi asunto kärsi merkittäviä vahinkoja, ja kaikki asunnot vaurioituivat savusta ja vedestä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Närpiössä syttyi yöllä tuhoisa tulipalo, joka tuhosi rivitalon päätyhuoneiston täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen hieman puolenyön jälkeen ja paikalle lähti yksitoista yksikköä. Vain yksi asunto kärsi merkittäviä vahinkoja, ja kaikki asunnot vaurioituivat savusta ja vedestä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 07:24, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tuhoisa tulipalo ravintolassa Närpiössä.
Tulipalo tuhosi rivitalon Närpiössä
Närpiössä syttyi yöllä iso tulipalo. Tulipalo tapahtui rivitalossa, jossa oli kuusi asuntoa. Päätyhuoneisto tuhoutui täysin. Myös viereinen asunto sai suuria vahinkoja. Kaikki asunnot eivät ole enää asuttavia.
Närpiössä syttyi yöllä tuhoisa tulipalo, joka tuhosi rivitalon päätyhuoneiston täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen hieman puolenyön jälkeen ja paikalle lähti yksitoista yksikköä. Vain yksi asunto kärsi merkittäviä vahinkoja, ja…
Rivitalo Närpiössä kärsi suurista vahingoista tulipalossa, joka syttyi tiistaiyönä. Yksi asunto tuhoutui täysin ja toinen sai mittavia vaurioita. Asukkaille ei ole vielä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Närpiö, #Tulipalo
Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. Pohjanmaan poliisilaitoksen viestintäpäällikkö Mikael Appel arvioi, että perheen maantieteelliset yhteydet Ruotsiin voivat helpottaa heidän löytämistään.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pohjanmaa
Pohjanmaan poliisi on saanut ilmoituksen, että maastosta on löytynyt ihmisen luita ja vaatteita. Löytöpaikka sijaitsee Kauhavan ja Lapuan rajalla. Poliisi epäilee luiden…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pohjanmaa
Kalasatamassa syttynyt tulipalo on palanut asuinkelvottomaksi, ja pelastuslaitoksen ensiarvion mukaan se johtui ihmisen toiminnasta. Tulipalon syynä epäillään olevan huolimattomuus tai varomattomuus, mahdollisesti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Yli-Iissä syttyi tulipalo omakotitalossa sunnuntai-iltana. Asukas sai palon sammumaan ennen pelastuslaitoksen saapumista. Palovauriot rajoittuivat ulkoseinään ja terassiin, ja palo epäillään saaneen alkunsa…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Tulipalo tuhosi vapaa-ajan rakennuksen Loimaalla sunnuntaina. Perhe, joka oli ulkona ruokailemassa, huomasi palon ja hälytti pelastuspalvelut paikalle.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.