Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen maastohiihdossa on tapahtunut merkittäviä siirtoja, jotka vaikuttavat joukkueiden voimasuhteisiin. Hilla Niemelä siirtyy Tampereen Pyrintöön, kun taas Ikaalisten Urheilijoista poistuu useita huippuhiihtäjiä. Pro Ski Oulu on saanut vahvistuksen Petteri Koivistosta, mikä parantaa heidän kilpailukykyään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen maastohiihdossa on tapahtunut merkittäviä siirtoja, jotka vaikuttavat joukkueiden voimasuhteisiin. Hilla Niemelä siirtyy Tampereen Pyrintöön, kun taas Ikaalisten Urheilijoista poistuu useita huippuhiihtäjiä. Pro Ski Oulu on saanut vahvistuksen Petteri Koivistosta, mikä parantaa heidän kilpailukykyään.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 22:14, pääluokka Talviurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomen hiihdossa tapahtuu suuria muutoksia.
Suomessa hiihdossa on muutoksia
Suomen maastohiihdossa on tapahtunut isoja muutoksia. Hilla Niemelä siirtyy Tampereen Pyrintöön. Ikaalisten Urheilijoista lähtee useita hiihtäjiä. Pro Ski Oulu sai uuden hiihtäjän, Petteri Koiviston, joka vahvistaa joukkuetta.
Suomen maastohiihdossa on tapahtunut merkittäviä siirtoja, jotka vaikuttavat joukkueiden voimasuhteisiin. Hilla Niemelä siirtyy Tampereen Pyrintöön, kun taas Ikaalisten Urheilijoista poistuu useita huippuhiihtäjiä. Pro Ski Oulu on saanut vahvistuksen…
Hiihtäjä Petteri Koivisto on siirtynyt ProSki Oulun joukkueeseen. Koivisto, joka viime kaudella saavutti parhaan sijoituksensa maailmancupissa, on aiemmin voittanut alle 20-vuotiaiden maailmanmestaruuden…
Talviurheilu • jaetut avainsanat: #PetteriKoivisto, #ProSkiOulu
Iivo ja Kerttu Niskanen liittyvät maastohiihtomaajoukkueen kesätoimintaan. Päävalmentaja Joakim Abrahamsson on tyytyväinen sisarusten päätökseen. Heidän paluunsa vahvistaa joukkueen kesävalmistautumista.
Talviurheilu
Suomen maajoukkuehiihtäjä Hilla Niemelä on siirtynyt Tampereen Pyrintöön. Niemelä, 24, on voittanut viime kaudella kaksi Suomen mestaruutta ja hänet valittiin A-maajoukkueeseen. Pyrintö…
Talviurheilu • jaetut avainsanat: #HillaNiemelä
Suomen hiihtoliitto on nimittänyt Matias Strandvallin hiihtomaajoukkueen valmennustiimiin. Strandvall tuo mukanaan käytännön huippu-urheilukokemusta ja nuorten valmennusosaamista. Hän on työskennellyt useita vuosia urheiluakatemiassa.
Talviurheilu
Suomen Hiihtoliitto on julkaissut maastihiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn A-maajoukkueet kaudelle 2026–27. Mukana ovat kaikki Suomen kärkinimet, kuten Iivo ja Kerttu Niskanen. Päävalmentajat…
Talviurheilu
Mikael Kurki on nimetty Suomen naisten alppihiihtomaajoukkueen päävalmentajaksi. Hän on aiemmin toiminut valmentajana Norjan alppimiesten Eurooppa Cup -joukkueessa. Kurki korvasi tehtävässään Johanna…
Talviurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.