Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Joona Keskitalon uusi romaani "Lakeus, joka vaikeni" julkaistaan vuonna 2026. Kirja on Keskitalon kahdeksas teos ja osa Takamailla-sarjaa, joka käsittelee henkirikoksia ruuhka-Suomen ulkopuolella. Loppuratkaisu nähdään Kauhajoen kasinolla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Joona Keskitalon uusi romaani "Lakeus, joka vaikeni" julkaistaan vuonna 2026. Kirja on Keskitalon kahdeksas teos ja osa Takamailla-sarjaa, joka käsittelee henkirikoksia ruuhka-Suomen ulkopuolella. Loppuratkaisu nähdään Kauhajoen kasinolla.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 20:00, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Uutuuskirja tuo kuoleman Kauhajoelle.
Uusi kirja tuo kuoleman Kauhajoelle
Joona Keskitalo julkaisee uuden kirjan nimeltä "Lakeus, joka vaikeni" vuonna 2026. Tämä on hänen kahdeksas teoksensa. Kirja kuuluu Takamailla-sarjaan, joka kertoo henkirikoksista. Tarina sijoittuu ruuhka-Suomen ulkopuolelle. Loppuratkaisu tapahtuu Kauhajoen kasinolla.
Joona Keskitalon uusi romaani "Lakeus, joka vaikeni" julkaistaan vuonna 2026. Kirja on Keskitalon kahdeksas teos ja osa Takamailla-sarjaa, joka käsittelee henkirikoksia ruuhka-Suomen ulkopuolella. Loppuratkaisu nähdään Kauhajoen kasinolla.
Esa Pulliainen, tunnettu muusikko ja Agents-yhtyeen johtaja, on kuollut 30. toukokuuta 2026. Hänen uransa yhdisti iskelmän ja rockin, ja hänet muistetaan erityisesti…
Kulttuuri
Helsingin kaupunki on varautunut mahdolliseen kiekkofanien juhlintaan suojaamalla Havis Amanda -patsaan vaneriaidalla. Suomi pelaa tänä iltana jääkiekon MM-finaalissa Sveitsiä vastaan, ja aiempina…
Kulttuuri
Entinen kansanedustaja ja toimittaja Jutta Zilliacus on kuollut 100-vuotiaana Helsingissä. Zilliacus oli tunnettu kulttuurivaikuttaja ja toimi myös marsalkka Mannerheimin sihteerinä. Hän oli…
Kulttuuri
Leijonien kansanjuhlan esiintyjät on nyt julkaistu. Tänä iltana lavalle nousevat muun muassa Käärijä, Pete Parkkonen ja Linda Lampenius. Mukana on myös useita…
Kulttuuri
Georgian hallitus on avannut Josif Stalinin viinikellarin Tbilisissä, jossa on noin 40 000 pullollista harvinaisia viinejä. Kokoelma huutokaupataan, ja varat käytetään viinikoulun…
Kulttuuri
Vuoden 2026 Miss Suomi -semifinalistit on nyt julkistettu. Ähtäriläislähtöinen Iiris Yli-Kaatiala, 28, on yksi kilpailijoista. Mukana on myös muita ammattilaisia, kuten lentoemäntiä…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.