Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kanadalainen koomikko Bobby Mair esiintyy Tampereella 4. kesäkuuta. Mair on tunnettu mustasta huumoristaan ja on vakiokasvo Lontoon stand up -klubeilla. Keikka on osa kesäkuun harvinaisia stand up -tapahtumia Suomessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kanadalainen koomikko Bobby Mair esiintyy Tampereella 4. kesäkuuta. Mair on tunnettu mustasta huumoristaan ja on vakiokasvo Lontoon stand up -klubeilla. Keikka on osa kesäkuun harvinaisia stand up -tapahtumia Suomessa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 19:59, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kesäkuun kiinnostavin koomikko esiintyy Tampereella.
Koomikko Bobby Mair esiintyy Tampereella
Bobby Mair on kanadalainen koomikko, joka esiintyy Tampereella 4. kesäkuuta. Hän tunnetaan mustasta huumoristaan ja on esiintynyt Lontoon klubeilla. Mair on ollut mukana myös muilla keikoilla Suomessa. Tämä on harvinainen tilaisuus nähdä hänet livenä.
Kanadalainen koomikko Bobby Mair esiintyy Tampereella 4. kesäkuuta. Mair on tunnettu mustasta huumoristaan ja on vakiokasvo Lontoon stand up -klubeilla. Keikka on osa kesäkuun harvinaisia stand up -tapahtumia…
Esa Pulliainen, tunnettu muusikko ja Agents-yhtyeen johtaja, on kuollut 30. toukokuuta 2026. Hänen uransa yhdisti iskelmän ja rockin, ja hänet muistetaan erityisesti…
Kulttuuri
Helsingin kaupunki on varautunut mahdolliseen kiekkofanien juhlintaan suojaamalla Havis Amanda -patsaan vaneriaidalla. Suomi pelaa tänä iltana jääkiekon MM-finaalissa Sveitsiä vastaan, ja aiempina…
Kulttuuri
Entinen kansanedustaja ja toimittaja Jutta Zilliacus on kuollut 100-vuotiaana Helsingissä. Zilliacus oli tunnettu kulttuurivaikuttaja ja toimi myös marsalkka Mannerheimin sihteerinä. Hän oli…
Kulttuuri
Tampereen kaupungintalon uudet ikkunalasit heijastavat voimakkaasti ympäristöään, mikä estää Jussi Lahtisen Urban AI Art We -taideteoksen näkymisen kadulle. Teoksen oli tarkoitus syttyä…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tampere
Leijonien kansanjuhlan esiintyjät on nyt julkaistu. Tänä iltana lavalle nousevat muun muassa Käärijä, Pete Parkkonen ja Linda Lampenius. Mukana on myös useita…
Kulttuuri
Tampereen Messukylän kivikirkko avautuu kesäkaudelle 3. kesäkuuta. Kirkon kahvikioskin aukioloaikoja on laajennettu, ja kesäksi palkataan neljä nuorta työntekijää. Kirkossa järjestetään kesän aikana…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tampere
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.