Nimipäivä:
Martta
17°C Helsinki

Keskustan puoluekokous Tampereella käynnistyy

Aihesivu: Keskustan puoluekokous Tampereella käynnistyy

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Keskustan puoluekokous Tampereella tuo yhteen puolueen jäsenet ja johtajat. Tilaisuudessa käsitellään maakuntien asioita ja kuullaan jäsenistön kritiikkiä. Kokous on tärkeä hetki puolueen tulevaisuuden suunnan määrittämisessä.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Politiikka
  • Päivitetty 1.6.2026 klo 18:30
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Keskustan puoluekokous Tampereella tuo yhteen puolueen jäsenet ja johtajat. Tilaisuudessa käsitellään maakuntien asioita ja kuullaan jäsenistön kritiikkiä. Kokous on tärkeä hetki puolueen tulevaisuuden suunnan määrittämisessä.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 18:30, pääluokka Politiikka.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Keskustan puoluekokous Tampereella käynnistyy.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 1.6.2026 klo 18:30.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Politiikka.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Keskusta, #Tampere, #Puoluekokous.

Selkokielinen yhteenveto

Keskustan kokous alkaa Tampereella

Keskustan puoluekokous alkaa Tampereella. Kokouksessa keskustellaan maakuntien asioista. Jäsenet antavat palautetta puolueen johdolle. Tämä kokous on tärkeä puolueen tulevaisuudelle.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026

TILANNE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.