Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Selvitysryhmä suosittelee kotihoidon tuen poistamista ja sen sijaan lisää vanhempainvapaata tasakorvauksella. Suomi saa uuden vaaratiedotejärjestelmän.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, juhlii MM-kultaa presidentin virka-asunnolla. Aatu Räty kehui päävalmentaja Antti Pennasta ja kuvaili voittoa suurena tunteiden purkauksena. Joukkueen odotetaan nousevan juhlalavalle illalla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, juhlii MM-kultaa presidentin virka-asunnolla. Aatu Räty kehui päävalmentaja Antti Pennasta ja kuvaili voittoa suurena tunteiden purkauksena. Joukkueen odotetaan nousevan juhlalavalle illalla.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 18:57, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat juhlivat MM-kultaa Helsingissä • Leijonat juhlivat MM-voittoaan riehakkaasti.
Leijonat juhlivat kultaa Helsingissä
Suomen jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, voitti MM-kultaa. Joukkue juhlii voittoa presidentin virka-asunnolla. Aatu Räty kertoi tunteistaan voiton jälkeen. Hän kehui valmentaja Antti Pennasta ja sanoi, että menestys seuraa häntä.
Suomen jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, juhlii MM-kultaa presidentin virka-asunnolla. Aatu Räty kehui päävalmentaja Antti Pennasta ja kuvaili voittoa suurena tunteiden purkauksena. Joukkueen odotetaan nousevan juhlalavalle illalla.
Leijonat ovat julkaisseet videon, jossa he juhlivat jääkiekon MM-voittoaan pukukopissa. Videolla pelaajat nostavat voittopokaalia ja laulavat tunnettuja kappaleita, kuten Pojun Poika saunoo. Juhlatunnelma on korkealla, ja päävalmentaja Antti…
Leijonien päävalmentaja Antti Pennanen oli onnellinen MM-kultamestaruuden varmistuttua. Hän esiintyi rennosti ja kiitteli pelaajiaan mestaruuden jälkeen. Pennanen korosti Jukka Jalosen roolia leijonakuningas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AnttiPennanen, #Leijonat
Antti Pennanen on tullut tunnetuksi Leijonien päävalmentajana, joka on voittanut MM-kultaa. Hän korosti, että Jukka Jalonen on edelleen tärkeä hahmo joukkueen historiassa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AnttiPennanen, #Leijonat
Konsta Helenius teki voittomaalin jääkiekon maailmanmestaruusottelussa, johon Suomi voitti Sveitsin jatkoajalla. Heleniuksen maali ja sen selostus ovat herättäneet suurta huomiota sosiaalisessa mediassa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MM-kisat
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat vierailee tänään presidentin virka-asunnossa. Alexander Stubb kutsui joukkueen juhlistamaan heidän voittoaan jääkiekon MM-kilpailuissa. Leijonat voittivat kultaa finaalissa Sveitsiä vastaan.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MM-kisat
Aleksander Barkov, Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni, kiistää roolinsa merkityksen MM-kultaa voittaneessa joukkueessa. Päävalmentaja Antti Pennanen ja pelaajat ovat kuitenkin nostaneet Barkovin tärkeimmäksi tekijäksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Aleksander Barkov oli avainpelaaja Leijonien MM-turnauksessa Sveitsissä. Hän johti joukkueensa pistepörssiä ja oli tehokas sekä ylivoimalla että alivoimalla. Barkov voitti aloituksia ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #AnttiPennanen
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.